ساخت انیمه تلوزیونی "Saikyou Tank no Meikyuu Kouryaku" تایید شد (به همراه تیزر)

ساخت انیمه تلوزیونی "Saikyou Tank no Meikyuu Kouryaku" تایید شد (به همراه تیزر)

شرکت Square Enix روز پنجشنبه طی خبری اعلام کرد ساخت که یک انیمه تلوزیونی با عنوان "Saikyou Tank no Meikyuu Kouryaku: Tairyoku 9999 no Rare Skill-mochi Tank, Yuusha Party wo Tsuihou sareru" که اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

بمناسبت همین خبر وبسایتی برای این انیمه تاسیس و در آن یک تیزر معرفی و همچنین پوستری رسمی از این انیمه رونمایی شد. همچنین این وبسایت برخی از بازیگران اصلی و کارکنان انیمه را معرفی و همچنین تاریخ پخش این انیمه را فاش کرد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در ماه ژانویه 2024 (دی 1402) در کانال های ABC TV و TV Asahi و سپس در واحد برنامه ریزی "!!!Animazing" پخش شود.


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Saikyou Tank no Meikyuu Kouryaku: Tairyoku 9999 no Rare Skill-mochi Tank, Yuusha Party wo Tsuihou sareru


انیمه تلوزیونی Saikyou Tank no Meikyuu Kouryaku: Tairyoku 9999 no Rare Skill-mochi Tank, Yuusha Party wo Tsuihou sareru در ژانر فانتزی ,، اکشن و ماجراجویی توسط استودیو Studio Polon درحال ساخت میباشد.

برخی از دست اندرکارانی که اسامی آنها در ساخت این انیمه اعلام شد، شامل:

کارگردان: Noshitani, Mitsutaka

فیلمنامه نویس: Amemiya, Hitomi

همچنین بازیگرانی که معرفی شدند، عبارتند از:

Jun Kasama در نقش Rud

Kaede Hondo در نقش Nin

Kana Ichinose در نقش Luna


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط به داستان نویسی RyuutaKijima, و طراحی Makoto Kisaragi، در تاریخ 3 می 2019 (13 اردیبهشت 1398) در مجله !Manga UP منتشر شده است.

این مانگا به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان The Strongest Tank's Labyrinth Raids: A Tank with Rare Resistance 9999 توسط کمپانی Square Gotix's درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Rud تانک حزب قهرمان است و گفته میشود که دارای بالاترین دفاع تاریخ است. حزب اغلب حملات هزارتویی انجام میدهد، اما برای Rud ، این به معنای چیزی بیش از یک حمله است. برای درمان بیماری خواهر محبوبش، او در جستجوی گنجی است که آرزو می کند که ممکن است در آن هزارتوها پنهان شده باشد. اما یک روز، قهرمان متکبر پس از یک حمله نافرجام، او را از مهمانی حزب میکنند و...


دانلود انیمه Saikyou Tank no Meikyuu Kouryaku: Tairyoku 9999 no Rare Skill-mochi Tank, Yuusha Party wo Tsuihou sareru (به محض انتشار)

اخبار
364
7
11 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.