بازیگران جدیدی به فصل سوم انیمه تلوزیونی "Tokyo Revengers" ملحق شدند

بازیگران جدیدی به فصل سوم انیمه تلوزیونی "Tokyo Revengers" ملحق شدند

کارکنان انیمه تلویزیونی "Tokyo Revengers" روز شنبه اعضای بیشتری از بازیگران و اطلاعات آهنگ تم اصلی فصل سوم این انیمه تلوزیونی  با عنوان "Tokyo Revengers: Tenjiku-hen" را فاش کردند.

طبق گفته کارکنان، آهنگ اوپنینگ این انیمه تلوزیونی با عنوان "White Noise" توسط گروه راک Official HIGE DANdism اجرا خواهد شد. همچنین قبلا هم اعلام شده بود که گروه HEY-SMITH آهنگ اندینگ این انیمه با عنوان "Say My Name" را اجرا خواهند کرد.

بازیگران جدید معرفی شده، عبارتند از:


Kengo Kawanishi در نقش Sōya Kawata


Nobuhiko Okamoto در نقش Haruchiyo Sanzu


همچنین بازیگران جدیدی که برای حضور در این فصل معرفی شده بودند، عبارتند از:

Nobunaga Shimazaki در نقش Izana Kurokawa

Tetsu Inada در نقش Kanji Mochizuki

Seiichirō Yamashita در نقش Kakucho

Kouki Uchiyama در نقش Shion Madarame

Daisuke Namikawa در نقش Ran Haitani

Hiro Shimono در نقش Rindo Haitani

انیمه تلوزیونی Tokyo Revengers: Tenjiku-hen همانطور که قبلا اعلام شده بود، قرار است در تاریخ 3 اکتبر 2023 (11 مهر 1402) در ژاپن، در کانال‌های MBS، TV Tokyo و AT-X، ساعت 24:00 پخش و سپس در 31 کانال وابسته در سراسر ژاپن منتشر شود. همچنین شرکت +Disney اعلام کرده که این انیمه را بصورت انحصاری در سراسر جهان (به جز در چین) از 4 اکتبر ساعت 3:00 بامداد منتشر خواهد کرد.

انیمه تلوزیونی Tokyo Revengers: Tenjiku-hen همانند فصل های قبلی خود در ژانر شونن - درام - اکشن - ماوراء طبیعی - خلافکار و سفر در زمان، توسط استودیو LIDENFILMS درحال ساخت میباشد.

برخی از دست اندرکارانی که در ساخت این انیمه نقش دارند، شامل:

کارگردان: Kouichi Hatsumi

کارگردانی صدا: Satoki Iida

کارگردان هنری: Rumi Matsumoto

فیلمانه مویس: Yasuyuki Mutou

موسیقی: Hiroaki Tsutsumi

و...

Tokyo Revengers: Tenjiku-hen


اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Tokyo Revengers" برای اولین بار در تاریخ 11 آپریل 2021 (22 فروردین 1400) به نمایش در آمد و با 24 قسمت در تاریخ 19 سپتامبر 2021 (28 شهریور 1400) به پایان رسید. شرکت Crunchyroll این انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن، پخش کرد. 

سپس دومین فصل این انیمه با عنوان جدید "Tokyo Revengers: Seiya Kessen-hen" در تاریخ 8 ژانویه 2023 (18 دی 1401) برخلاف فصل اول با 13 قسمت منتشر شد. این انیمه توسط شرکت های +Disney و Hulu در حین پخش در ژاپن، پخش میشد. همچنین شرکت Crunchyroll همانند فصل اول این انیمه را منتشر کرد.

Tokyo Revengers: Seiya Kessen-hen


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی با عنوان "Tokyo卍Revengers" میباشد که برای اولین بار توسط Ken Wakui مانگاکا این اثر، در مجله هفتگی Shounen Magazine در تاریخ 1 مارس 2017 (11 اسفند 1395) منتشر شد و سپس پس از 5 سال انتشار، در تاریخ 16 نوامبر 2022 (25 آبان 1401) به پایان رسیده است. این مانگا به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان Tokyo Revengers توسط Kodansha USA از 16 اکتبر 2018 و به صورت چاپی توسط Seven Seas Entertainment به عنوان جلدهای 2 در 1 omnibus از 26 جولای 2022 درحال انتشار میباشد.

Kodansha سی امین جلد گردآوری شده مانگا را در 17 نوامبر منتشر کرد.

همچنین مجله Magazine pocket درحال انتشار مانگایی اسپین آف از این فرنچایز در عنوان "Tokyo卍Revengers: Baji Keisuke kara no Tegami" به طراحی Yukinori Natsukawaguchi میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

تاکه‌میچی هانگاکی در بدترین شرایط زندگی خویش است که متوجه می شود دوست دختر سابق و تنها معشوقه زندگیش هیناتا تاچیبانا که در دوران راهنمایی باهم قرار می گذاشتند توسط دارو دسته تبهکاران " توکیو مانجی(صلیب شکسته卍)" کشته شده است، روز بعد از اطلاع از این حادثه تاکه‌ماچی بر روی سکوی ایستگاه قطار بود که یک نفر او را از پشت هل می دهد و او بر روی ریل قطار می افتد، زمانی که تاکه‌ماچی خود را برای مردن آماده کرده بود وقتی چشمان خود را باز می کند متوجه می شود که به دلایلی به 12 سال پیش که اوج دوران زندگی اش بود بازگشته است او برای نجات زندگی معشوقه اش تصمیم می‌گیرد که خودش را عوض کند و از اینجاست که انتقام او از زندگی شروع می شود.


دانلود انیمه Tokyo Revengers: Tenjiku-hen (به محض انتشار)

اخبار
2K
0
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.