ساخت فصل سوم انیمه تلوزیونی "Shinigami Bocchan to Kuro Maid" تایید شد

ساخت فصل سوم انیمه تلوزیونی "Shinigami Bocchan to Kuro Maid" تایید شد

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی "Shinigami Bocchan to Kuro Maid" پس از پخش قسمت دوازدهم و آخر از فصل دوم این انیمه تلوزیونی، در اطلاعیه ای اعلام کرد که ساخت فصل سوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Shinigami Bocchan to Kuro Maid 3rd Season) The Duke of Death and His Maid Season 3 تایید شده است.

همچنین این وبسایت در ادامه اطلاعیه خود اعلام کرد که فصل سوم این انیمه در سال 2024 (1402 - 1403) منتشر خواهد شد.


همچنین از تصویری برای فصل سوم این انیمه رونمایی شد که میتوانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

Shinigami Bocchan to Kuro Maid 3rd Season


قسمت اول از فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Shinigami Bocchan to Kuro Maid 2nd SeasonThe Duke of Death and His Maid Season 2، برای اولین بار در تاریخ 9 جولای 2023 (18 تیر 1402) در ژاپن به نمایش در آمد. شرکت Crunchyroll طبق اعلام خود این انیمه را در حین پخش در ژاپن، استریم کرد و همچنین یک دوبله انگلیسی برای آن منتشر کرد.

اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Shinigami Bocchan to Kuro Maid" برای اولین بار در تاریخ 4 جولای 2021 (13 تیر 1400) به نمایش در آمد و با 12 قسمت در تاریخ 19 سپتامبر 2021 (28 شهریور 1400) به پایان رسید. شرکت Funimation طبق اعلام رسمی خود این انیمه را هنگام پخش در ژاپن، پخش کرد.

هردو فصل این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - ماوراء طبیعی و زیرشاخه عاشقانه، توسط استودیو J.C.Staff ساخته شده بود.

Shinigami Bocchan to Kuro Maid 2nd Season


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از وب مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Koharu Inoue مانگاکا این اثر، در تاریخ 3 اکتبر 2017 (11 مهر 1396) در وبسایت Sunday Webry منتشر و سپس پس از 5 سال انتشار در تاریخ 17 می 2022 (27 اردیبهشت 1401) به اتمام رسیده است.

این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان The Duke of Death and His Maid توسط Seven Seas Entertainment از 31 می 2022 درحال انتشار میباشد.

Shogakukan شانزدهمین و آخرین جلد این مانگا را در جولای 2022 بصورت چاپی منتشر کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

دوک جوان در کودکی‌اش توسط ساحره نفرین میشود و قدرتی ناخواسته بدست می‌آورد. قدرتی که با لمس کردن موجودات، جانشان را از آنها می‌گیرد. دوک مجبور به ترک خانواده‌اش میشود و در کاخی عظیم، در اعماق جنگلی تاریک همراه با دو مستخدمش «روب» و «آلیس» در حالی که توسط همه مردم طرد شده است زندگیش را سپری میکند.


دانلود انیمه Shinigami Bocchan to Kuro Maid 3rd Season (به محض انتشار)

اخبار
390
1
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.