ساخت انیمه "Saikyou Degarashi Ouji no Anyaku Teii Arasoi" تایید شد

ساخت انیمه "Saikyou Degarashi Ouji no Anyaku Teii Arasoi" تایید شد

نمایش صحنه ای بزرگی که روز یکشنبه در رویداد جشنواره 35مین سالگرد Kadokawa Sneaker Bunko برگزار میشد، اعلام شد که ساخت انیمه (Saikyou Degarashi Ouji no Anyaku Teii Arasoi: Munou wo Enjiru SS Rank Ouji wa Koui Keishousen wo Kage kara Shihai suruThe Insipid Prince's Furtive Grab for The Throne، که اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

همچنین اعلام شده که این انیمه در ژانر فانتزی - اکشن و ماجراجویی، ساخته میشود.

بمناسبت همین خبر تصویرگر لایت ناول این اثر، تصویری در ارتباط با این انیمه ترسیم و آن را منتشر کرد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید:

Saikyou Degarashi Ouji no Anyaku Teii Arasoi: Munou wo Enjiru SS Rank Ouji wa Koui Keishousen wo Kage kara Shihai suru


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Tanba و با تصویرگری Yuunagi، در تاریخ 1 سپتامبر 2019 (10 شهریور 1398) منتشر شده است. این لایت ناول از 31 ژانویه 2022 به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان The Insipid's Furtive Grab for the Throne توسط Kadokawa درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 3 فوریه 2019، تحت عنوان Saikyou Degarashi Ouji no Anyaku Teii Shihai منتشر شد. سپس شرکت Kadokawa نسخه اصلاح شده و مصور این سری را از 1 سپتامبر 2019 تحت برچسب Kadokawa Sneaker Bunko منتشر کرد.


خلاصه داستان این انیمه:

امپراتوری Adrasia در قاره Vogel؛ نبردی بر سر تاج و تخت چنین امپراتوری وجود دارد که دارای قلمرو نظامی قدرتمند و وسیعی است. با نامشخص بودن جانشین، فرزندان امپراتور برای گسترش قدرت خود با هم رقابت میکنند. با این حال، یک شاهزاده بود که همه می گویند قطعاً امپراتور نمی شود: شاهزاده هفتم، Arnold Lakes Adler. مرد جوانی که از هر نظر از برادر دوقلوی کوچکترش پایین تر بود. Arnold بی‌کفایت و بی‌حال، هر روز را صرف بازی در اطراف هدر می‌دهد. با این حال، در پشت صحنه، او یکی از تنها پنج ماجراجوی کلاس SS به نام «Silver» است. با مشاهده تشدید نبرد برای تاج و تخت تصمیم گرفت...


دانلود انیمه Saikyou Degarashi Ouji no Anyaku Teii Arasoi: Munou wo Enjiru SS Rank Ouji wa Koui Keishousen wo Kage kara Shihai suru (به محض انتشار)

اخبار
586
0
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.