ساخت انیمه تلوزیونی "Magical★Explorer" تایید شد

ساخت انیمه تلوزیونی "Magical★Explorer" تایید شد

نمایش صحنه ای بزرگی که روز یکشنبه در رویداد جشنواره 35مین سالگرد Kadokawa Sneaker Bunko برگزار میشد، در خبری رسمی اعلام شد که ساخت انیمه تلوزیونی (Magical★ExplorerMagical Explorer: Reborn as a Side Character in a Fantasy Dating Sim که اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

بمناسبت این خبر تصویرگر لایت ناول این اثر، تصویری برای این انیمه ترسیم و آن را منتشر کرد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید.

Magical★Explorer


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Iris و با تصویرگری Noboru Kannatsuki، در تاریخ 1 نوامبر 2019 (10 آبان 1398) منتشر شده است. این مجموعه به زبان انگلیسی با عنوان Magical Explorer: Reborn as a Side Character in a Fantasy Dating Sim توسط Yen Press تحت عنوان Yen On از 14 دسامبر 2021 درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 26 فوریه 2018 منتشر شد. سپس اول جلد رسمی و مصور آن توسط شرکت Kadokawa تحت عنوان Kadokawa Sneaker Bunko label در 1 نوامبر 2019 منتشر شد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

قهرمان ما که به عنوان یک شخصیت در بازی افسانه‌ای وابسته به «کاوشگر جادویی» تناسخ پیدا کرد، طولی نمیکشد که متوجه میشود به جای قهرمان بانوی قاتل بازی، به عنوان شخصیت فرعی بدشانس انتخاب شده است. با این حال نگران نباشید! او با داشتن دانش گسترده خود در مورد بازی (و چند تقلب) هر کاری که لازم باشد انجام میدهد تا قلب قهرمانان بازی را به دست آورد و به عنوان ماهرترین دانش آموز در آکادمی جادوگر ظاهر شود!


دانلود انیمه Magical★Explorer (به محض انتشار)

اخبار
295
0
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.