ساخت انیمه تلوزیونی "Tenkou-saki no Seiso Karen na Bishoujo ga" تایید شد

ساخت انیمه تلوزیونی "Tenkou-saki no Seiso Karen na Bishoujo ga" تایید شد

نمایش صحنه ای بزرگی که روز یکشنبه در رویداد جشنواره 35مین سالگرد Kadokawa Sneaker Bunko برگزار میشد، در خبری رسمی و مهم اعلام شد که ساخت انیمه تلوزیونی (Tenkou-saki no Seiso Karen na Bishoujo ga, Mukashi Danshi to Omotte Issho ni Asonda Osananajimi Datta Ken.A Neat and Pretty Girl at the Transfer Destination Was a Childhood Friend Who Used to Think That She Was a Boy and Played With Her که اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

بمناسبت این خبر تصویرگر لایت ناول این اثر، تصویری برای این انیمه ترسیم و آن را منتشر کرد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید.

فعلا جزئیات دیگری در ارتباط با این انیمه منتشر نشده است.

Tenkou-saki no Seiso Karen na Bishoujo ga, Mukashi Danshi to Omotte Issho ni Asonda Osananajimi Datta Ken


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Yu Hibari و با تصویرگری Shirakomiso، در تاریخ 27 فوریه 2021 (9 اسفند 1399) منتشر شده است.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 13 ژوئن 2020 شروع به کار کرد. سپس شرکت Kadokawa نسخه اصلاح شده و مصور این مجموعه را تحت برچسب Kadokawa Sneaker Bunko از 27 فوریه منتشر کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

این داستان بر روی Hayato که به دبیرستانی در شهر منتقل می شود، متمرکز است. در آنجا، او دوباره با Haruki، که Hayato از او به عنوان پسری یاد میکند که هفت سال پیش با او بازی میکرد، ملاقات میکند. اما Hayato الان متوجه میشود که Haruki در واقع یک دختر است.


دانلود انیمه Tenkou-saki no Seiso Karen na Bishoujo ga, Mukashi Danshi to Omotte Issho ni Asonda Osananajimi Datta Ken (به محض انتشار)

اخبار
387
0
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.