ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Sekai Saikou no Ansatsusha" تایید شد

ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Sekai Saikou no Ansatsusha" تایید شد

نمایش صحنه ای بزرگی که در رویداد جشنواره 35مین سالگرد Kadokawa Sneaker Bunko برگزار میشد، روز یکشنبه بصورت رسمی اعلام کرد که ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Sekai Saikou no Ansatsusha" تایید شده است. این اطلاعیه همچنین کارکنان یا جزئیات دیگری را در ارتباط با انیمه فاش نکرد.

فصل دوم این انیمه با عنوان (Sekai Saikou no Ansatsusha, Isekai Kizoku ni Tensei suru 2nd SeasonThe World's Finest Assassin Gets Reincarnated in Another World as an Aristocrat ساخته خواهد شد.

Sekai Saikou no Ansatsusha, Isekai Kizoku ni Tensei suru 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Sekai Saikou no Ansatsusha, Isekai Kizoku ni Tensei suru" برای اولین بار در تاریخ 6 اکتبر 2021 (14 مهر 1400) به نمایش در آمد و با 12 قسمت در تاریخ 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) به کار خود پایان داد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر درام - فانتزی - اکشن - رازآلود - عاشقانه - ایسکای و تناسخ، توسط همکاری دو استودیو .SILVER LINK و Studio Palette ساخته شده بود.

Sekai Saikou no Ansatsusha, Isekai Kizoku ni Tensei suru


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Rui Tsukiyo و با تصویرگری Reia، در تاریخ 1 فوریه 2019 (12 بهمن 1397) منتشر شده است. این مجموعه به زبان انگلیسی با عنوان The Finest Assassin World's Finest Assassin Gets Gets Fincarnated in Another World as an Aristocrat توسط Yen Press تحت عنوان Yen On imprint از 29 دسامبر 2020 درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 29 جولای 2018 منتشر شد. سپس بعدا شرکت Kadokawa نسخه اصلاح شده و مصور این مجموعه را از 1 فوریه 2019 تحت عنوان Kadokawa Sneaker Bunko منتشر کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

«دیگه فقط واسه خودم زندگی میکنم!» تنها چیزی که قویترین قاتل جهان تو زندگیش میدونست، اجرای دستورات بالا‌دستی‌هاش بود— تا اینکه اونا تصمیم به کشتنش گرفتن. او با افسون یک الهه به زندگی برگشت، به دنیایی مملو از شمشیر و جادو. به او فرصتی اعطا شد تا اینبار زندگی‌اش را تغیر دهد. اما به همین سادگی هم نیست... او باید یک ابر قهرمان را که قصد نابودی جهان را دارد شکست دهد. بزرگترین قاتل ما که حالا با اسم «لوف تواتا دِ» شناخته میشد، سر قاتل ما بسیار شلوغ بود مخصوصا به دلیل تمام دخترانی که او را احاطه کرده بودند. شاید لوف قاتلی بی‌نظیر بوده، اما چگونه از پس حریفانی با قدرتهای جادویی بر خواهد آمد؟


دانلود انیمه Sekai Saikou no Ansatsusha, Isekai Kizoku ni Tensei suru 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
1K
3
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.