ساخت انیمه تلوزیونی "Re:Monster" تایید شد (به همراه تیزر)

ساخت انیمه تلوزیونی "Re:Monster" تایید شد (به همراه تیزر)

وبسایت رسمی و تازه تاسیسی در روز سه شنبه طی خبری مهم اعلام کرد که ساخت یک انیمه تلوزیونی با عنوان "Re:Monster" که اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد، تایید شده است. این وبسایت که برای این انیمه تاسیسی شده است، از تیزر معرفی برای این انیمه به همراه پوستری از آن رونمایی کرد. همچنین در ادامه اولین بازیگر اصلی این انیمه را در نقش شخصیت اصلی، معرفی کرد.


پوستر منتشر شده از این انیمه را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Re:Monster


بازیگر معرفی شده، عبارت از:

Takuya Satou در نقش Rou

انیمه تلوزیونی Re:Monster در ژانر فانتزی - اکشن - ماجراجویی - ایسکای و تناسخ، توسط استودیو Studio Deen درحال ساخت میباشد.

همچنین تصویرگر لایت ناول این فرنچایز بمناسبت این خبر تصویری طراحی و منتشر کرده است:


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Kogitsune Kanekiru با تصویرگری Yamaada، در تاریخ 24 جولای 2012 (3 مرداد 1391) منتشر و سپس بعد از پنج سال انتشار در تاریخ 24 جولای 2017 (2 مرداد 1396) به اتمام رسیده است.

این لایت ناول در ابتدا در وب سایت Shōsetsu ni Naro منتشر شده و سپس توسط شرکت AlphaPolis جلد اول آن بصورت تصویری منتشر شده است.

این مجموعه همچنین الهام بخش یک بازی تلفن هوشمند به همین نام بود که در آن بازیکنان نقش یک گابلین را بازی می کردند. این بازی در فوریه 2016 برای Android و iOS عرضه شد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Tomokui Kanata پس از گذراندن یک مرگ ناگوار، دوباره در ضعیف ترین بدن گابلین به نام Goburou تناسخ یافته است. با این حال Goburou خاطرات زندگی قبلی خود را حفظ کرده که یک تکامل غیرمعمول میباشد. همچنین بطرز عجببی به اندازه کافی قوی شده است که با خوردن غذا، میتواند قدرت خود را افزایش دهد.


دانلود انیمه Re:Monster (به محض انتشار)

اخبار
714
0
11 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.