تریلر جدیدی از انیمه سینمایی "Girls & Panzer: Saishuushou Part 4" منتشر شد

تریلر جدیدی از انیمه سینمایی "Girls & Panzer: Saishuushou Part 4" منتشر شد

وبسایت رسمی فرانچایز تلوزیونی "Girls und Panzer" روز جمعه از تریلر جدیدی برای هارمین انیمه سینمایی از سری سینمایی های شش گانه Girls & Panzer: Saishuushou، با عنوان "Girls & Panzer: Saishuushou Part 4" به همراه پوستر جدیدی از آن رونمایی کرد.

این انیمه سینمایی همانطور که قبلا اعلام شده بود، قرار است در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402) در سینماهای ژاپن اکران شود.

این فیلم انیمه ادامه نبرد Ooarai با دبیرستان (Jaktkosota) پس از از دست دادن هم تیمی های مهم در شروع مسابقه در فیلم انیمه سوم را نمایش میدهد. همچنین در این فیلم انیمه مسابقه بین دو مدرسه قوی، Kuromorimine و St. Gloriana نشان داده میشود.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Girls & Panzer: Saishuushou Part 4


اولین انیمه سینمایی این اثر شش گانه با عنوان "Girls & Panzer: Saishuushou Part 1" در تاریخ 9 دسامبر 2017 (18 آذر 1396) بمدت زمان 48 دقیقه، در 59 سینمای ژاپن اکران شد. این انیمه سینمایی شخصیت‌های جدیدی از دبیرستان BC Freedom را به نمایش گذاشت که در یک نبرد زمستانی شرکت میکنند.

سپس دومین انیمه سینمایی این اثر در تاریخ 15 ژوئن 2019 (25 خرداد 1398) در سینماهای ژاپن، با عنوان "Girls & Panzer: Saishuushou Part 2" بمدت زمان 54 دقیقه اکران شد. این انیمه سینمایی پایان نبرد بین آکادمی دخترانه Ooarai و دبیرستان BC Freedom را به تصویر کشید و همچنین نبردهای آکادمی دخترانه Kuromorimine، دبیرستان دخترانه Pravda و مدارس دیگر را نشان داد.

سومین انیمه سنمایی از سری شش گانه این اثر با عنوان "Girls & Panzer: Saishuushou Part 3" در 26 مارس 2021 (6 فروردین 1402) بمدت زمان 47 دقیقه در سینماهای ژاپن اکران شد. این انیمه سینمایی شامل شش مدرسه دیگر بود که در سه میدان جنگ دیگر با هم رقابت میکردند.

Girls & Panzer: Saishuushou Part 3


دانلود انیمه Girls & Panzer: Saishuushou Part 4 (به محض انتشار)

اخبار
352
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.