پارک Ghibli، استودیو Universal و Nintendo Osaka به دلیل طوفان Lan به طور موقت تعطیل شدند

پارک Ghibli، استودیو Universal و Nintendo Osaka به دلیل طوفان Lan به طور موقت تعطیل شدند

پارک Ghibli، استودیو Universal و Nintendo Osaka روز دوشنبه اعلام کردند که به‌دلیل طوفان Lan (که به نام‌های طوفان شماره 7 و طوفان Lan نیز شناخته می‌شود) به طور موقت در روز سه‌شنبه تعطیل خواهند بود.

طوفان لان هفتمین طوفان گرمسیری این فصل است. انتظار می رود این طوفان در روز سه شنبه به ژاپن برسد و از منطقه Kansaiدر سمت غربی کشور به سواحل اقیانوس آرام در منطقه Tōkai نزدیک شود. همچنین انتظار میرود طوفان به سمت شمال حرکت کند.

طوفان Lan همچنین بر برخی خدمات حمل و نقل مانند خطوط راه آهن و خطوط هوایی نیز تأثیر می گذارد.

پارک Ghibli برای اولین بار در 1 نوامبر 2022 افتتاح شد و دارای جاذبه‌هایی بر اساس چندین انیمه سینمایی تولید شده توسط استودیو Ghibli میباشد. این پارک در محوطه پارک یادبود اکسپو 2005 Aichi واقع شده است.


استودیو Universal Japan یک پارک موضوعی واقع در اوزاکا، ژاپن است. ین پارک که در 31 مارس 2001 افتتاح شد و یکی از شش پارک موضوعی استودیو Universal  در سراسر جهان است. این پارک همچنین دومین پارکی بود که در خارج از ایالات متحده افتتاح شده است.


دومین فروشگاه رسمی Nintendo در نوامبر 2022 در Daimaru Umeda در اوزاکا افتتاح شده است.

این فروشگاه ها کنسول ها، بازی ها، لوازم جانبی و سایر کالاهای مرتبط را می فروشند. فروشگاه ها همچنین رویدادها و تجربیات بازی را نیز برگزار می کنند.

اخبار
284
6
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.