۳ سال در کنار شما عزیزان بودیم

۳ سال در کنار شما عزیزان بودیم

با سلام خدمت کاربران ارجمند انی پلاس؛


با سپاس از حسن نیت و حمایت گرم شما عزیزان، امروز مفتخریم که اعلام کنیم انی پلاس، سه ساله شده است. این دوره زمانی پر از چالش‌ها و دشواری‌ها بوده است، اما با اعتماد و پشتیبانی شما عزیزان، توانستیم از یک ایده ساده تبدیل به یک واقعیت روز افزون گردیم. حمایت‌های شما، نور راهنمای ما در این مسیر پیشرفت بوده است. بدون این پشتیبانی و لطف‌های بی‌شمار، امکان بهبود و گسترش به این حد نیز برای ما ممکن نبود. این راهی که با تلاش و تمام وجود خود به پیش می‌بریم، تلاشی نیست که تنها مالکیت ما باشد، بلکه از همراهی شما نیز سرشار است.


با سپاس از حمایت گرم و صمیمی شما، افتخار داریم که به واسطه خرید اشتراک‌ها، توانستیم حقوقی منصفانه را به تیم مترجمین انیمه اعطا نماییم. پشتیبانی شما عزیزان، ما را قادر ساخته است تا در جهت بهبود کیفیت و افزایش دسترسی به انیمه‌های محبوب، گام‌های مثبتی برداریم. با توجه به این حمایت‌ها، ما به لطف شما و همراهی‌تان، به کمک تیم مترجمین با استعدادمان توانسته‌ایم تجربه بهتری را برای علاقه‌مندان به انیمه‌ها فراهم آوریم. در آینده نیز ما به راهی هدایت می‌شویم که با همکاری شما، به بهترین شکل ممکن به اهدافمان دست یابیم. بازهم از همراهی و حمایت‌های صمیمی شما سپاسگزاریم.


مجموعه ما به منظور رفاه و راحتی شما عزیزان، سرورهای دانلود خود را به کشور ایران منتقل نموده است. این تغییر به منظور بهبود کیفیت خدمات در شرایط فعلی با محدودیت پهنای باند خارجی صورت گرفته است. با استفاده از سرورهای ایرانی ما، سرعت دانلود شما عزیزان بسیار بالاتر خواهد بود. باید اشاره کنیم که با وجود عملکرد محدودتر سخت‌افزاری، سرورهای ایران هزینه‌های بسیار بالاتری نسبت به سرورهای خارجی دارند. اما ما به دلیل اهمیت شما کاربران عزیز، این هزینه‌ها را به عهده گرفته‌ایم تا تجربه‌ی بهتری از خدمات ما داشته باشید.


همراهان عزیز وبسایت انی پلاس، سپاس از حمایت‌های گرامی‌تان در سه سال گذشته. به خاطر افتخاری که به ما داده‌اید، قرار بود تخفیفی را به مناسبت سالگرد وبسایت به شما ارائه دهیم. متأسفانه، به دلیل مشکلات پهنای باند، فرآیند انتقال فایل‌ها به ایران بیشتر از انتظار ما طول کشید. اما به محض کامل شدن انتقال، تخفیف قابل توجهی بر روی اشتراک‌ها فراهم خواهد شد. با صبوری شما، بهبود تجربه شما هدف ماست. 

با احترام تیم مدیریت انی‌پلاس

اطلاعیه
3K
104
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.