اطلاعیه در رابطه با سرور ایران

اطلاعیه در رابطه با سرور ایران

با سلام خدمت کاربران ارجمند انی پلاس؛

امیدواریم که همگی تابستان خوبی را سپری کنید. ما در انی پلاس همواره در تلاش برای بهبود تجربه کاربری شما و با افتخار اعلام می‌کنیم که در راستای بهبود کیفیت و سرعت دانلود، تصمیم به انتقال دیتای سرور های مربوط به خدمات دانلود به دیتاسنترهای قدرتمند در کشور ایران گرفته‌ایم.

این انتقال، کاربران انی پلاس را بهره‌مند از دانلود آسان‌تر و بی‌درنگ‌تر محتواهای موردنظرشان می‌کند. با فراهم آمدن این تغییر، از تاخیرهای ممکن در دانلودها جلوگیری خواهد شد و شما به راحتی و با سرعت بیشتری می‌توانید از محتواهای گوناگون انی پلاس بهره‌مند شوید. ضمناً اطلاع می‌دهیم که این انتقال، بدون تاثیری بر روی کیفیت و امنیت اطلاعات شما خواهد بود. ما در انتخاب دیتاسنترها و انجام تمامی فرآیندها از برترین استانداردها و معیارهای امنیتی پیروی می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات شخصی شما به کاملیت حفظ می‌شود. انتقال فایل ها به ایران در تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده و طبق پیش‌بینی ما طی یک الی دو روز آینده انتقال دیتای سرور ۵ که انیمه های درحال پخش در آن نگهداری میشود به اتمام میرسد. انتقال دیتای سرور های ۱ الی ۴ را نمیتوانیم با قاطعیت اعلام کنیم زیرا پهنای باند خارج از کشور ۹۰% محدود شده است و انتقال ۷۰ ترابایت با وجود این محدودیت زمان‌بر خواهد بود.

همچنین تنها فایل های دانلودی به دیتاسنتر های ایران به عنوان سرور پشتیبان منتقل خواهند شد و سرور های اصلی که میزبان وبسایت و اپلیکیشن هستند همچنان جهت امنیت کاربران در خارج از کشور میزبانی خواهد شد. در سرور دانلود نیز ما در پیش از این اطلاعاتی اعم از ip و تعداد دانلود را بصورت ماهانه از سرور های خود پاک میکردیم که در سیاست جدید جهت حفظ حریم خصوصی شما بصورت روزانه حذف خواهند شد. 

ما عازم به اعمال هیچگونه تغییر در تعرفه‌های اشتراک نیستیم و از این نقطه نظر انتظاری برای افزایش تعرفه های اشتراک نداشته باشید. با وجود افزایش هزینه‌ها تا ۵۰٪ این تصمیم را اتخاذ کرده‌ایم تا در این شرایط اقتصادی ناپایدار عاملی بر فشار اقتصادی بیشتر بر شما عزیزان نباشیم. از ابتدای فعالیت‌های خود، ما ارزشمندترین داراییمان را تشخیص نیازها و مطالبات شما دوستداران انی پلاس می‌دانسته‌ایم. تعهد ما به عرضه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد از اصول اصلی ماست و از این ارزش‌ها در همه شرایطی پایبند خواهیم بود. ضمناً، می‌خواهیم تاکید کنیم که این تصمیم هیچ تأثیری بر روی کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده توسط ما نخواهد داشت. ما با همین انگیزه‌ها و نیّت مسئولانه به ارائه خدمات با بهترین‌ها متعهد هستیم تا همواره تجربه شما را به حداکثر رسانده و نیازهای شما را به درستی برطرف نماییم. 

ما حمایت و اعتماد شما را ارزشمندترین دارایی خود می‌دانیم و امیدواریم همچنان در پیوند این رابطه محکم با هم باشیم با تشکر از همراهی و اعتماد شما، ما به عنوان تیم انی پلاس با انگیزه بیشتر به سمت ارائه خدمات با کیفیت‌تر حرکت می‌کنیم و امیدواریم که همواره همراه شما در این مسیر باشیم.

با احترام تیم مدیریت انی‌پلاس

اطلاعیه
1K
15
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.