دو بازیگر جدید دیگر به انیمه تلوزیونی "Tearmoon Teikoku Monogatari" ملحق شدند

دو بازیگر جدید دیگر به انیمه تلوزیونی "Tearmoon Teikoku Monogatari" ملحق شدند

 وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی (Tearmoon Teikoku Monogatari: Dantoudai kara Hajimaru, Hime no Tensei Gyakuten Story) Tearmoon Empire، روز جمعه از دو بازیگر جدید دیگر، که بتازگی به تیم بازیگری این انیمه ملحق شدند را معرفی و همچنین هنرمند اجرا کننده آهنگ تم اصلی انیمه را فاش کرد.

آهنگ اوپنینگ این انیمه تلوزیونی با عنوان «Happy End Princess» توسط Mia Luna Tearmoon اجرا میشود. همچنین  Masayoshi Ōishi نویسندگی و آهنگسازی این آهنگ را بر عهده دارد و همچنین در کنار Kentarō Sonoda تنظیم آهنگ را عهده دار میباشد.

این انیمه تلوزیونی همانطور که قبلا اعلام شده بود، در ماه اکتبر سال 2023 (مهر 1402) در کانال های Tokyo MX، MBS و BS11 پخش خواهد شد.

دو بازیگر معرفی شده عبارتند از (به همراه تصویری از شخصیت هایشان):

 Yoshitsugu Matsuoka در نقش Abel Remno (تصویر پایین کاراکتر سمت چپ)


Shun Horie در نقش Sion Sol Sunkland (تصویر پایین کاراکتر سمت راست)


بازیگرانی که از قبل حضور آنها در این انیمه اعلام شده بود، عبارتند از:

Sumire Uesaka در نقش Mia Luna Tearmoon

Tomori Kusunoki در نقش Anne Littstein

Yuichiro Umehara در نقش Ludwig Hewitt

انیمه تلوزیونی Tearmoon Teikoku Monogatari: Dantoudai kara Hajimaru, Hime no Tensei Gyakuten Story در ژانر کمدی - فانتزی - عاشقانه و سفر در زمان، توسط استودیو SILVER LINK. درحال ساخت میباشد

برخی از کارکنانی که در ساخت این انیمه نقش دارند، شامل:

کارگردان: Ibe, Yuushi

فیلمنامه نویس: Mieno, Hitomi

موسیقی: Fujimoto, Kouji

خالق اصلی: Mochitsuki, Nozomu

و...

Tearmoon Teikoku Monogatari: Dantoudai kara Hajimaru, Hime no Tensei Gyakuten Story


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد، که به نویسندگی Nozomu Mochitsuki با تصویرگری Gilse در 10 ژوئن 2019 (20 خرداد 1398) منتشر شده است. این لایت ناول از 24 فوریه 2020 بصورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان Tearmoon Empire توسط J-Novel Club تحت عنوان J-Novel Heart درحال انتشار و از 21 سپتامبر 2021 در حال چاپ است.

این لایت ناول در ابتدا توسط Nozomu بصورت یک ناول وب در آگوست 2018 در وبسایت Shōsetsuka ni Narō راه اندازی شد و سپس در ژوئن 2019 شروع به انتشار لایت ناول با تصاویر Gilse کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

پرنسس خودخواه امپراتوری سقوط کرده Tearmoon Empire، بنام Mia، احاطه شده توسط نگاه های پر از نفرت مردمش، قبل از فرود آمدن تیغه گیوتین بر روی گردنش، آخرین نگاه خود را به خورشید خونین می اندازد...
فقط به عنوان یک نوجوان دوازده ساله از خواب بیدار می شود! با گذشت زمان و فرصتی دوباره برای زندگی، او تصمیم میگیرد تا اشتباهات بی شماری را که امپراتوری بیمار را آزار میدهد را اصلاح کند. حکومت فاسد؟ بررسی مشکلات مرزی؟ بررسی بلایای طبیعی و کشمکش اقتصادی؟ و...


دانلود انیمه Tearmoon Teikoku Monogatari: Dantoudai kara Hajimaru, Hime no Tensei Gyakuten Story (به محض انتشار)

اخبار
362
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.