ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Sabikui Bisco" تایید شد

ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Sabikui Bisco" تایید شد

رویداد سی‌امین سالگرد Dengeki Bunko که بصورت پخش زنده به نمایش در میامد طی خبری اعلام کرد که تولید فصل دوم انیمه تلوزیونی "Sabikui Bisco" با عنوان (Sabikui Bisco Season 2Sabikui Bisco 2nd Season با چرا سبز مواجه شده است. همچنین اعلام شد که ساخت فصل جدید این انیمه برعهده استودیو قبلی خود OZ خواهد بود.

در این رویداد همچنین از پوستری برای فصل دوم این انیمه تلوزیونی رونمایی شد.


پوستر جدید منتشر شده برای این انیمه را در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

Sabikui Bisco Season 2


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Sabikui Bisco" برای اولین بار در تاریخ 11 ژانویه 2022 (21 دی 1400) در کانال های Tokyo MX، BS11، Sun TV و ABEMA به نمایش درآمد. همچنین شرکت های Funimation و Crunchyroll، هر دو انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن پخش کردند و همچنین یک دوبله انگلیسی را منتشر کرد کردند.

این انیمه سپس با 12 قسمت در تاریخ 29 مارس 2022 (9 فروردین 1401) به پایان رسید.

این انیمه تلوزیونی در ژانر فانتزی - اکشن - علمی تخیلی و ماجراجویی، توسط استودیو OZ ساخته شده بود.


این انیمه تلوزیونی همچنین اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Shinji Cobkubo با تصویرگری Akagishi K، در تاریخ 10 مارس 2018 (19 اسفند 1396) منتشر شده است. این لایت ناول از 18 ژانویه 2022 به زبان انگلیسی توسط Yen Press تحت عنوان Yen On imprint درحال انتشار میباشد. 

شرکت Kadokawa جلد نهم از این لایت ناو را در 10 آگوست منتشر خواهد کرد.

لایت ناول Sabikui Bisco همچنین در بیست و چهارمین جایزه رDengeki Novel Prize توانست جایزه نقره را بدست آورد و همچنین در !Kono Light Novel ga Sugoi،؛ در رتبه بندی در بخش بهترین لایت ناول در سال 2019، مقام اول را کسب کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

پس از آخرالزمان، بادی طاعون مانند در سراسر گستره‌ی خشک و بی روح و شنیِ ژاپن می‌وزد. همانطور که باد به طور یکسان همه موجودات زنده و غیرزنده را جارو می‌کند، زنگار (نوعی قارچ) تنها چیزی است که در پی آن باقی می‌ماند. اعتقاد بر این است که عامل وضعیت فاجعه بار جهان، هاگ قارچ‌ها می‌باشد. بیسکو آکابوشی، معروف به "قارچ انسان خوار" یک کماندار خلافکار تحت تعقیب است که تیرهایش در هر کجا که فرود بیایند باعث رشد قارچ‌ها می‌شوند. با این حال، او در حقیقت یک "محافظ قارچ" است، فردی که قارچ ها را پخش می‌کند تا زمین را غنی کند و آن را به حالت قبلی خود بازگرداند. بیسکو همراه با خرچنگ آکوتاگاوا و دکتر جوان، میلو نکویاناگی، در سرزمین‌های بی‌حاصل ژاپن به جستجوی "سابیکوی" افسانه‌ای می‌پردازد - قارچی نوشدارو که گفته شده همه انواع زنگارها را می‌بلعد.


دانلود انیمه Sabikui Bisco Season 2 (به محض انتشار)

اخبار
411
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.