ساخت انیمه تلوزیونی "Your Forma" تایید شد (به همراه تیزر)

ساخت انیمه تلوزیونی "Your Forma" تایید شد (به همراه تیزر)

در رویداد سی‌امین سالگرد Dengeki Bunko اعلام شد که یک انیمه تلویزیونی اقتباسی با عنوان "Your Forma" در ژانر سینن - رازآلود - علمی تخیلی و پلیس، در دست ساخت قرار دارد.

در ادامه این رویداد همچنین تیزر معرفی برای این انیمه منتشر و همچنین از پوستر رسمی برای آن رونمایی شد.


پوستر منتشر شده برای این انیمه را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Your Forma


انیمه تلوزیونی Your Forma اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Mareho Kikuishi با تصویرگری Tsubata Nozaki، در تاریخ 10 مارس 2021 (20 اسفند 1399) منتشر شده است. این لایت ناول به زبان انگلیسی با عنوان Your Forma: Electronic Investigator Echika and Her Amicus Ex Machina توسط Yen Press تحت عنوان Yen On imprint از 7 ژوئن 2022 درحال انتشار میباشد.

لایت ناول Your Forma همچنین برنده جایزه بیست و هفتمین دوره جوایز Dengeki Novel شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در سال 2023، Your Forma، یک فناوری معجزه آسا "نخ هوشمند" که در ابتدا برای درمان شیوع گسترده آنسفالیت ویروسی توسعه یافت، به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است. اما این دستگاه‌های راحت با یک عیب تهاجمی همراه هستند – آن‌ها هر منظره، صدا و حتی احساسی را که کاربرانشان تجربه میکنند ضبط میکنند.
برای محقق الکترونیکی Echika Hieda، غواصی در خاطرات مردم از طریق Your Forma و جستجوی شواهد برای حل سخت‌ترین جنایات، همه بخشی از کار یک روزه او است. مشکل این است که او در کاری که انجام میدهد آنقدر خوب است که دستیارانش به معنای واقعی کلمه مغزشان را در تلاش برای عقب نماندن از او آماده میکنند. و...


دانلود انیمه Your Forma (به محض انتشار)

اخبار
216
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.