ساخت پارت دوم از فصل اول انیمه تلوزیونی "NieR:Automata Ver1.1a" تایید شد

ساخت پارت دوم از فصل اول انیمه تلوزیونی "NieR:Automata Ver1.1a" تایید شد

پس از پخش 4 قسمت پایانی انیمه تلوزیونی "NieR:Automata Ver1.1a" تریلری نیز از این منتشر شد. این تریلر منتشر شده تایید کرد که تولید پارت دوم از فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "NieR:Automata Ver1.1a Part 2" با چراغ سبز مواجه شده است.

این تریلر منتشر شده را با مراجعه به آخر همین پست میتوانید مشاهده کنید.

NieR:Automata Ver1.1a Part 2


همانطور که میدانید تاریخ پخش اولیه پارت اول انیمه تلوزیونی NieR:Automata Ver 1.1a در 8 ژانویه 2023 (18 دی 1401) بود. این انیمه در ساعت 00:00 در کانال های Tokyo MX، Tochigi TV، Gunma TV و BS11 پخش و سپس در سایر کانال های تلویزیونی پخش شد. این انیمه همچنین از 7 ژانویه در تلویزیون DMM و فروشگاه dAnime در ژاپن پخش شد و از 10 ژانویه این انیمه را در سایر سرویس های پخش در ژاپن شروع به پخش کردند. همچنین Crunchyroll این انیمه را در حین پخش در ژاپن پخش میکرد.

این انیمه در ابتدا یکبار توسط کارکنان انیمه در قسمت چهارم خود از 28 ژانویه به 18 فوریه به تعویق افتاد. پس از آن کارکنان این انیمه دوباره قسمت 9 و بعد از آن را در ماه مارس به تعویق انداختند و دلیل آن تاثیر افزایش عفونت‌ های ویروس COVID-19 بر برنامه تولید آن بود.

سپس بالاخره پس از هفته ها چهار قسمت پایانی این انیمه تلوزیونی (قسمت های 9 تا 12) بصورت یکجا در تاریخ 23 جولای 2023 (1 مرداد 1402) در کانال های Tokyo MX، BS11، و Tochigi TV به نمایش در آمد.

NieR:Automata Ver 1.1a


انیمه تلوزیونی NieR:Automata Ver 1.1a اقتباسی از بازی با عنوان (NieR:Automata) میباشد که در فوریه 2017 برای پلتفرم PlayStation 4 در ژاپن عرضه شد و پس از آن در آمریکای شمالی و اروپا در مارس 2017 عرضه شد.

شرکت Square Enix نیز این بازی را در مارس 2017 بر روی PC از طریق Steam و در ژوئن 2018 بر روی پلتفرم Xbox One منتشر کرد. همچنین این بازی در تاریخ 6 اکتبر برای پلتفرم Nintendo Switch عرضه شد.

تعداد محموله های بازی و تعداد فروش دیجیتالی این بازی بیش از 7 میلیون نسخه میباشد.

NieR:Automata


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

هر چیزی که زندگی می‌کند برای پایان طراحی شده است.
ما همیشه در یک مارپیچ بی‌پایان زندگی و مرگ گرفتار شدیم.
انیمه اقتباسی از بازی اکشن نقش‌آفرینی آنلاین نیر اتوماتا.


دانلود انیمه NieR:Automata Ver1.1a Part 2 (به محض انتشار)

اخبار
516
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.