ساخت انیمه تلوزیونی "?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka" تایید شد

ساخت انیمه تلوزیونی "?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka" تایید شد

رویداد پخش زنده جشنواره MF Bunko J Summer School در روز یکشنبه اعلام کرد که ساخت یک انیمه تلوزیونی اقتباسی با عنوان (?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka) ?Why Does Nobody Remember Me in This World تایید شده است. همچنین در این رویداد پخش زنده از پوستری برای این انیمه رونمایی شد.

همجنین در این رویداد اعلام شد که این انیمه تلوزیونی در سال 2024 (1402 - 1403) در ژانر فانتزی - اکشن - سینن - علمی تخیلی منتشر خواهد شد.


پوستر منتشر شده برای این انیمه تلوزیونی را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka


انیمه تلوزیونی ?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Kei Sazane با تصویرگری neco، در تاریخ 25 جولای 2017 (3 مرداد 1396) منتشر شده است.

شرکت Kadokawa جلد ششم این لایت ناول را 25 ژانویه منتشر و جلد هفتم در 25 جولای ارسال میکند.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

"چرا هیچکس دنیای واقعی را به یاد نمی آورد...!"
در زمانی که جنگ بزرگ بین پنج نژاد رقیب برای برتری بر روی زمین با پیروزی بشریت به رهبری قهرمان Sid به پایان رسید، جهان ناگهان درست در مقابل چشمان پسری به نام Kai "بازنویسی" می شود. در این دنیای بازنویسی شده، Kai شاهد شکست بشریت در جنگ در نتیجه غیبت Sid است - جایی که اکنون اژدها و شیاطین بر سرزمین حکومت میکنند و خود Kai به موجودی فراموش شده برای همه انسان ها تبدیل شده است. با این حال، پس از مواجهه با دختر مرموزی بنام Linne، او تصمیم میگیرد از این سرنوشت بازنویسی شده رهایی یابد. در دنیای بدون قهرمان، او شمشیر و مهارت های رزمی قهرمان (Sid ) را به ارث میبرد و نژادهای قدرتمند دشمن را که بر زمین مسلط هستند به چالش میکشد.


دانلود انیمه ?Naze Boku no Sekai wo Daremo Oboeteinai no ka (به محض انتشار)

اخبار
393
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.