اسپین آف از مانگای "Mushoku Tensei - Roxy Gets Serious"

اسپین آف از مانگای "Mushoku Tensei - Roxy Gets Serious"

اسپین آف جدیدی از مانگای "Mushoku Tensei - Roxy Gets Serious"


طی بیانیه رسمی وبسایت انیمه Mushoku Tensei قرار است که اسپین آف جدیدی از مانگای Mushoku Tensei - Roxy Gets Serious منتشر بشه.
همچنین در ادامه این بیانیه گفته شد صفحه رنگی توسط Shoko Iwami, Rifujin na Magonote, Shirotaka برا تبلیغ جلد 11 نیز چاپ خواهد شد.

قسمت اول این انیمه در تاریخ 11 ژانویه 2021 (22 دی 1399) و پارت دوم از فصل اول نیز در تاریخ 4 اکتبر 2021 (12 مهر 1400) توسط استودیو Studio Bind منتشر شد.

خلاصه پارت اول فصل 1:
موقع نجات دادن یه غریبه از تصادف ترافیکی کشته شد، یه نیت 34ساله به عنوان رودئوس گریرات توی دنیایی از جادو تولد تازه‌ای پیدا کرد، یک نوزاد تازه متولد شده. با دانش، تجربه و پشیمانی‌هایی که از زندگی گذشته‌ش باقی مونده بود، رودئوس قسم خورد زندگی راضی‌کننده‌ای رو پیش ببره و اشتباهات گذشته‌ش رو تکرار نکنه. حالا با مقدار عظیمی از نیروی جادویی به همراه ذهن یک بزرگسال نعمت داده شده، رودئوس به عنوان یه نابغه که توسط والدین جدیدش به وجود اومده، دیده میشه. طولی نکشید که خودشو در حال درس خوندن تحت نظر پدر شمشیرزن‌‍ش و یه دانشمند به اسم راکسی میگوردیا پیدا کرد، همه برای....

خلاصه پارت دوم فصل 1:
پس از اتفاقات نیم‌فصل اول، در نیم‌فصل دوم ماجرا از این قراره که: رودئوس، اِریس و رویجِرد به سمت پادشاهیِ آسورا حرکت می‌کنن. در همین حین، روکسی هم در قاره‌ی شیطان به دنبال رودئوس می‌گرده. داستان این نیم‌فصل بیشتر درباره‌ی ماجراهای رودئوس تا برگشتن به زادگاهش و همونجایی که ازش تلپورت شدن مربوطه.


همچنین فصل دوم این انیمه برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.


اخبار
645
3
1 سال پیش
انیمه مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.