ساخت انیمه "Yuusha-kei ni Shosu: Choubatsu Yuusha 9004-tai Keimu Kiroku" تایید شد

ساخت انیمه "Yuusha-kei ni Shosu: Choubatsu Yuusha 9004-tai Keimu Kiroku" تایید شد

سی‌امین سالگرد رویداد Dengeki Bunko که بصورت پخش زنده، نمایش داده میشد، طی خبری مهم اعلام کرد که لایت ناول "Yuusha-kei ni Shosu: Choubatsu Yuusha 9004-tai Keimu Kiroku" یک انیمه اقتباسی با عنوان (Yuusha-kei ni Shosu: Choubatsu Yuusha 9004-tai Keimu Kiroku) Sentenced to Brave Punishment دریافت خواهد کرد.

در این رویداد همچنین از پوستری برای این انیمه رونمایی و همچنین یک تیزر معرفی برای آن منتشر شد. فعلا نوع این انیمه و همچنین استودیو سازنده آن فاش نشد.


پوستر منتشر شده از این انیمه را در ادامه مشاهده میکنید:

Yuusha-kei ni Shosu: Choubatsu Yuusha 9004-tai Keimu Kiroku


این لایت ناول برای اولین بار به نویسندگی Shoukai Rocket با تصویرگری Mephisto در تاریخ 17 سپتامبر 2021 (26 شهریور 1400) منتشر شده است. این لایت ناول به زبان انگلیسی توسط Yen Press تحت عنوان Yen On imprint منتشر خواهد شد.

این لایت ناول در ابتدا به عنوان یک ناول وب در وبسایت Kakuyomu در 28 اکتبر 2020 آغاز شد. اولین جلد رسمی آن سپس در 17 سپتامبر 2021 توسط Kadokawa بصورت چاپی منتشر شد.

Kadokawa  جلد چهارم از این لایت ناول را در دسامبر 2022 منتشر کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Heroism- مجازاتی برای بدترین جنایتکاران. کسانی که به سرنوشت یک قهرمان محکوم می شوند، مجبور میشوند در خط مقدم علیه ارتش شاه شیطان بجنگند - و اگر بمیرند، تنها چیزی که میتوانند انتظار داشته باشند این است که دوباره زنده شوند و نبرد را ادامه دهند. اما وقتی رهبر آنها که به کشتن یک الهه محکوم شده است، خود با الهه دیگری ملاقات میکند، ممکن است قراردادی که آنها بسته اند برای تغییر جهان کافی باشد...


دانلود انیمه Yuusha-kei ni Shosu: Choubatsu Yuusha 9004-tai Keimu Kiroku (به محض انتشار)

اخبار
252
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.