تریلر جدید فصل دوم انیمه تلوزیونی "Kengan Ashura" تاریخ پخش آن را مشخص میکند

تریلر جدید فصل دوم انیمه تلوزیونی "Kengan Ashura" تاریخ پخش آن را مشخص میکند

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی "Kengan Ashura" روز پنجشنبه از تریلر جدیدی برای فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "Kengan Ashura Season 2" رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده آهنگ تم اصلی انیمه را بصورت پیش نمایش نشان و همچنین تاریخ پخش این انیمه تلوزیونی را فاش میکند.

آهنگی که در این تریلر نشان داده میشود، آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان "RED" میباشد که توسط گروه متال SiM درحال اجرا شدن میباشد.

فصل دوم این انیمه تلوزیونی در تاریخ 21 سپتامبر 2023 (30 شهریور 1402) توسط شرکت Netflix در سراسر جهان پخش خواهد شد. همچنین اعلام شده که این انیمه در تاریخ 10 سپتامبر در TOHO Cinemas Roppongi Hills در توکیو نمایش داده میشود.

Kengan Ashura Season 2


اولین فصل این انیمه تلوزیونی در دو پارت جداگانه؛ که پارت اول آن با عنوان "Kengan Ashura" برای اولین بار در تاریخ 31 جولای 2019 (9 مرداد 1398) توسط شرکت Netflix بصورت جهانی و یکجا با 12 قسمت نمایش داده شد.

سپس دومین پارت این انیمه در فصل اول، با عنوان "Kengan Ashura Part 2" همانند فصل اول با 12 قسمت، در تاریخ 31 اکتبر 2019 (9 آبان 1398) دوباره توسط شرکت Netflix بصورت جهانی و یکجا منتشر شد.

فصل اول و دوم این انیمه تلوزیونی در ژانر اکشن و هنر های رزمی، برعهده استودیو Larx Entertainment میباشد.

Kengan Ashura


این سری تلوزیونی اقتباسی از وب مانگایی در همین عنوان میباشد که به داستان نویسی Yabako Sandrovich و طراحی Daromeon، در تاریخ 18 آپریل 2012 (30 فروردین 1391) در وبسایت Ura Sunday منتشر و سپس با 27 جلد 256 چپتری، پس از شش سال انتشار در تاریخ 23 آگوست 2018 به پایان رسیده است.

این مانگا از 12 اکتبر 2021 از طریق سرویس Comikey به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی منتشر و از 9 ژوئن 2021 به زبان فرانسوی نیز توسط Meian منتشر شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

از دوره ادوی ژاپن، میدان مسابقات گلادیاتورها در مناطق مشخص وجود دارد. در این مناطق، بازرگانان ثروتمند و تاجران گلادیاتور ها را استخدام می کنند تا در مبارزه ای بدون سلاح با هم بجنگند. توکی تائوما، ملقب به اشورا به این مناطق می پیوندد و حریفانش را نابود می کند. توانایی منحصر به فرد او در شکست دادن رقبایش توجه بازرگانان بزرگ را به خود جلب می کند، مانند مدیر گروه نوگی، نوگی هیدکی.


دانلود انیمه Kengan Ashura Season 2 (به محض انتشار)

اخبار
605
5
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.