انیمه سینمایی "The First Slam Dunk" در کشور بریتانیا اکران خواهد شد

انیمه سینمایی "The First Slam Dunk" در کشور بریتانیا اکران خواهد شد

انیمه سینمایی "The First Slam Dunk"، انیمه جدید مانگای بسکتبال Slam Dunk اثر Takehiko Inoue، اولین نمایش خود را در کشور بریتانیا در جشنواره بین المللی فیلم Edinburgh خواهد داشت. همچنین تیزری بمناسبت این اکران با زیرنویس انگلیسی منتشر شده که میتوانید با مراجعه به آخر این پست آن را مشاهده کنید.

دو نمایش از این فیلم انیمه، در روز های سه شنبه 22 آگوست ساعت 17:45 و چهارشنبه 23 آگوست ساعت 11 صبح، هر دو در Vue Cinema Omni Centre برگزار خواهد شد.

اکران رسمی این انیمه سینمایی این در بریتانیا از 30 آگوست دنبال خواهد شد.


انیمه سینمایی The First Slam Dunk برای اولین بار در 3 دسامبر 2022 (12 آذر 1401) در ژاپن اکران شد و در آخر هفته افتتاحیه خود، در رتبه اول قرار گرفت. این فیلم انیمه توانست 847000 بلیط بفروشد و 1,295,808,780 ین (حدود 9.50 میلیون دلار) در آخر هفته افتتاحیه به دست آورد. این فیلم انیمه همچنین در چهل و ششمین دوره جوایز سالانه آکادمی فیلم ژاپن برنده انیمیشن سال شد. Toshiyuki Matsui، تهیه‌کننده این فیلم انیمه، جایزه عمومی امسال را برای چهل و دومین دوره جوایز سالانه Fujimoto (انجمن فرهنگ تئاتر فیلم) دریافت کرد.

این انیمه سینمایی پس از حدود نیم سال اکران در سینماها، توانسته بیش از 10 میلیون بلیت بفروشه و 14.43 میلیارد ین (حدود 103.5 میلیون دلار) در ژاپن به دست آورده است.

این فیلم انیمه اکنون پانزدهمین فیلم انیمه پردرآمد تمام دوران در ژاپن و نهمین فیلم انیمه پردرآمد ژاپن میباشد.

The First Slam Dunk


دانلود انیمه The First Slam Dunk (به محض انتشار)

اخبار
323
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.