دومین تریلر رسمی انیمه تلوزیونی "Undead Unluck" منتشر شد

دومین تریلر رسمی انیمه تلوزیونی "Undead Unluck" منتشر شد

شرکت TMS Entertainment روز دوشنبه از دومین تریلر رسمی برای انیمه تلوزیونی "Undead Unluck" پس از نمایش تریلر در نمایشگاه Anime Expo در روز یکشنبه، رونمایی کرد. این ویدیو منتشر شده صحنه های اکشن پر از خون توسط شخصیت Andy را برجسته میکند.

این انیمه تلوزیونی در ماه اکتبر 2023 (مهر 1402) در ژاپن پخش خواهد شد. همچنین اعلام شده که شرکت Hulu این انیمه را پخش خواهد کرد.

Undead Unluck


بازیگرانی که حضور آنها در این انیمه اعلام شده بود، عبارتند از:

Moe Kahara در نقش Fuuko Izumo

Yūichi Nakamura در نقش Andy

Kenji Nomura در نقش Void

Natsuki Hanae در نقش Shen

انیمه تلوزیونی Undead Unluck در ژانر کمدی - شونن - اکشن و ماوراء طبیعی، توسط استودیو David Production درحال ساخت میباشد.

برخی از دست اندرکارانی که اسامی آنها در ساخت این انیمه اعلام شده، شامل:

کارگردان: Yuki Yase

موسیقی: Kenichiro Suehiro

خالق اصلی: Yoshifumi Tozuka

طراح کاراکتر ها: Hideyuki Morioka

Undead Unluck


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Yoshifumi Tozuka مانگاکا این اثر، در تاریخ 20 ژانویه 2020 (30 دی 1398) در مجله هفتگی Shounen Jump منتشر شده است. این مانگا از طریق MANGA Plus به زبان انگلیسی و از 4 می 2021 توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

مانگای Undead Unluck در سال 2020 در ششمین دوره جوایز Tsugi ni Kuru Manga برنده بهترین مانگا چاپی شد. همچنین در فهرست مانگاهای برتر سال 2021 Kono Manga ga Sugoi! برای خوانندگان مرد رتبه چهاردهم و در Honya Club's Nationwide Bookstore Employees' Recommended Comics در رتبه ششم قرار گرفت.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Fuuko Izumo پس از خواندن پایان مانگای مورد علاقه اش، سرانجام احساس میکند که آماده پایان دادن به وجودش است. در 10 سال گذشته، Fuuko به وضعیتی مبتلا شده است که برای هر کسی که او را لمس کند، بدبختی شدید به همراه دارد. این تأثیر شدیدی بر محیط اطراف او داشته است، حتی به طور ناخواسته منجر به مرگ اطرافیانش - از جمله والدینش - شده است.
Fuuko در حالی که روی پل بالای ریل قطار ایستاده است توسط مرد عجیبی لمس میشود که باعث میشود پایه زیر او شکسته و او جلوی قطاری که میخواهد رها کند. با این حال، هنگامی که Fuuko جسد مرد را پیدا می کند، متوجه می شود که بدن او در حال بازسازی است و او در حال بازگشت به زندگی است.


دانلود انیمه Undead Unluck (به محض انتشار)

اخبار
431
1
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.