ساخت انیمه تلوزیونی "Rebuild World" تایید شد

ساخت انیمه تلوزیونی "Rebuild World" تایید شد

شرکت Kadokawa در طی یک پنل مهمانی در رویداد Anime Expo، روز دوشنبه اعلام کرد که لایت ناول "Rebuild World" یک انیمه تلوزیونی اقتباسی با عنوان "Rebuild World" دریافت خواهد کرد. همچنین Kadokawa تصویری برای این انیمه در ژاپن و همچنین دو تصویر دیگر بمناسبت خبر ساخت این انیمه به طراحی Gin (تصویرگر لایت ناول) و Kirihito Ayamura (طراح مانگای اقتباسی از این لایت ناول) منتشر کرد.

شرکت Kadokawa اطلاعات بیشتری را راجب این انیمه در رویداد 30 سالگی Dengeki Bunko در 15 تا 16 جولای فاش خواهد کرد.


تصویری که شرکت Kadokawa منتشر کرده است:

Rebuild World


تصاویری که Gin و Kirihito Ayamura منتشر کردند:



لایت ناول "Rebuild World" برای اولین بار با داستان نویسی Nafuse و طراحی Gin در تاریخ 17 می 2019 (27 اردیبهشت 1398) منتشر شده است. این لایت ناول از 22 آگوست 2022 توسط J-Novel Club به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

انتشار این لایت ناول ابتدا را در وب‌سایت Shōsetsuka ni Narō در سال 2017 بود. سپس شرکت Kadokawa انتشار این مجموعه را در سال 2019 به صورت چاپی آغاز کرد.

همچنین یک مانگای اقتباسی از ایت لایت ناول به قلم Kirihito Ayamura طراحی و از جولای 2019 درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

اوج تمدن بشری آمده و رفته و تنها ویرانه هایی در پی آن باقی مانده است. جامعه و علم اکنون برای بازسازی تلاش میکنند و تکه‌هایی از دانش را از مصنوعات قدرتمند باستانی کشف میکنند. 
Akira، یک یتیم خیابانی جوان، تصمیم میگیرد تا تبدیل به یکی از این شکارچیان شود تا از زندگی وحشیانه خود در زاغه ها فرار کند. Akiraکه آموزش ندیده که مسلح نیست، خوش شانس خواهد بود که از خرابه ها زنده برگردد - تا اینکه...


دانلود انیمه Rebuild World (به محض انتشار)

اخبار
347
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.