تریلر جدیدی از انیمه "The Quintessential Quintuplets~" منتشر شد

تریلر جدیدی از انیمه "The Quintessential Quintuplets~" منتشر شد

وب سایت رسمی فرنچایز 5-toubun no Hanayome، روز جمعه از تریلر جدیدی برای انیمه ویژه (Special) جدید از این فرنچایز با عنوان (5-toubun no Hanayome∽)The Quintessential Quintuplets~ رونمایی کرد. این تریلر آهنگ تم اصلی انیمه را بصورت پیش نمایش نشان میدهد.

آهنگ تم اصلی این انیمه که در این تریلر نشان داده شده، با عنوان (Gotōbun no Mirai) Quintuplet Future درحال اجرا شدن میباشد.

این انیمه ویژه همانطور که قبلا اعلام شده بود، بصورت یک قسمت ویژه در تابستان از تلویزیون روی آنتن میرود و به مدت سه هفته از ۱۴ جولای 2023 (23 تیر 1402) در سینماهای ژاپن نمایش داده میشود. همچنین بلیت‌های تئاتر شامل یک فایل واضح با تصویری از این انیمه برای مدت زمان محدودی است.

این انیمه جدید اقتباسی از مانگای این اثر میباشد، و داستان هایی را اقتباس میکند که هنوز در پروژه های قبلی سری تلوزیونی و سینمایی این انیمه ظاهر نشده اند.

5-toubun no Hanayome∽


شش بازیگر اصلی که حضور آنها در این انیمه اعلام شده، عبارتند از:

Inori Minase در نقش Itsuki Nakano

Miku Itou در نقش Miku Nakano

Ayana Taketatsu در نقش Nino Nakano

Ayane Sakura در نقش Yotsuba Nakano

Kana Hanazawa در نقش Ichika Nakano

Yoshitsugu Matsuoka در نقش Fuutarou Uesugi

انیمه 5-toubun no Hanayome∽ برخلاف سری های قبلی این انیمه که توسط استودیو Tezuka Productions ساخته شده بودند، ساخت این انیمه جدید بر عهده استودیو Shaft خواهد بود که به کارگردانی Yukihiro Miyamoto، در ژانر کمدی - شونن - مدرسه ای - عاشقانه منتشر خواهد کرد.

5-toubun no Hanayome∽


سری تلوزیونی این اثر دو فصل منتشر شد؛ که اولین فصل در عنوان "5-toubun no Hanayome" در 11 ژانویه 2019 (21 دی 1397) به نمایش در آمد و با 12 قسمت در تاریخ 29 مارس 2019 (9 فروردین 1398) به اتمام رسید. سپس دومین فصل این انیمه از 8 ژانویه 2021 تا 26 مارس 2021 (19 دی 1399 تا 6 فروردین 1400) همانند فصل اول در 12 قسمت منتشر شد.

همچنین یک انیمه سینمایی از این فرنچایز منتشر شده که پایانی بر سری تلوزیونی این اثر بوده است که در 20 می 2022 (30 اردیبهشت 1401) با عنوان "5-toubun no Hanayome Movie" بمدت زمان 2 ساعت و 16 دقیقه در ژاپن اکران شد.

Crunchyroll نمایش این انیمه سینمایی را در ایالات متحده و کانادا با زیرنویس انگلیسی و با دوبله انگلیسی در 2 دسامبر آغاز کرد.

5-toubun no Hanayome Movie


سری تلوزیونی و سنمایی این انیمه اقتباسی از مانگایی در همین عنوان (5-toubun no Hanayome) میباشد که توسط Negi Haruba مانگاکا این اثر در مجله هفتگی Shounen Magazine، برای اولین بار در تاریخ 9 آگوست 2017 (18 مرداد 1396) منتشر و در 19 فوریه 2020 (30 بهمن 1398) به اتمام رسید. 

این مانگا از 26 ژوئن 2018 به زبان انگلیسی با عنوان The Quintessential Quintuplets توسط Kodansha Comic USA منتشر شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

یک کمدی عاشقانه دبیرستانی با دخترانی 5 برابر زیباتر! یک پسر دبیرستانی باید به صورت نیمه وقت کار کند تا به 5 خواهر کمک کند که بتواندد فارغ التحصیل شوند، اما تنها چیزی که این 5 قلوها در آن اشتراک دارند این است که از درس خواندن متنفرند! 5 دخنر که هر کاری غیر از درس خواندن انجام می دهند، و معلم شان: یک پسر دبیرستانی که فقط درسخوان بوده و چیز دیگری نیست. فوتارو یوئسوگی کار تدریس را به عهده می گیرد چون به پول نیاز دارد، اما زمانی که دانش آموزانش، 5 دختر زیبای تاجر ثروتمند- بهانه هایی ...


دانلود انیمه The Quintessential Quintuplets~ (به محض انتشار)

اخبار
1K
1
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.