ساخت یک انیمه سینمایی از فرنچایز "Ousama Ranking" تایید شد

ساخت یک انیمه سینمایی از فرنچایز "Ousama Ranking" تایید شد

وبسایت رسمی فرنچایز تلوزیونی (Ousama RankingRanking of Kings، روز پنجشبه طی خبری اعلام کرد که ساخت یک انیمه سینمایی جدید اقتباسی از مانگای اصلی از این انیمه با عنوان "Ousama Ranking Movie" تایید شده است.

طبق اعلام این وبسایت همچنین انیمه سینمایی جدید "Ousama Ranking Movie" دارای داستانی متفاوت و تکمیل تر نسبت به فرنچایز تلوزیونی این اثر میباشد.

Ousama Ranking Movie


انیمه تلوزیونی Ousama Ranking برای اولین بار در تاریخ 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400) به نمایش در آمد و سپس با 23 قسمت در تاریخ 25 مارس 2022 (5 فروردین 1401) به پایان رسیده است. شرکت های Funimation و Crunchyroll این انیمه را هنگام پخش در ژاپن، پخش کردند و همچنین یک دوبله انگلیسی برای این انیمه منتشر کردند.

همچنین این انیمه از 12 ژانویه 2022 تا 20 جولای 2022 به صورت Blu-ray و DVD منتشر شد.

این انیمه تلوزیونی همچنین دارای یک سری تلوزیونی جدید از این فرنچایز با عنوان (Ousama Ranking: Yuuki no Takarabako) Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage میباشد که دو سال پس از انتشار این فرنچایز منتشر شده است. این انیمه جدید داستانی را روایت میکند که در انیمه اصلی دیده نشده است.

سری تلوزیونی جدید این انیمه برای اولین بار در تاریخ 14 آپریل 2023 (25 فروردین 1402) در واحد برنامه ریزی  Fuji TV's Noitamina به نمایش در آمد و با 13 قسمت در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 خرداد 1402) به اتمام رسیده است.

هر دوی این انیمه تلوزیونی در ژانر فانتزی و ماجراجویی، توسط استودیو Wit Studio ساخته شده اند.

Ousama Ranking: Yuuki no Takarabako


این فرنچایز تلوزیونی اقتباسی از وب مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Sousuke Tooka مانگاکا این اثر، در تاریخ 12 فوریه 2019 (23 بهمن 1397) در Manga Hack منتشر شده است.

این مانگا له صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان Ranking of Kings توسط BookLive درحال انتشار میباشد. 


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

بوجی، یه شاهزاده‌ی ناشنواست که هم کم زوره و هم توانایی شمشیر دست گرفتن نداره. اون وارث تاج و تخته و برای آینده‌ش امیدهای زیادی داره. بعد از اینکه یه دوست سایه‌ای به اسم 《کاگه》 (کاگه= سایه) رو پیدا می‌کنه، بوجی مسیرش رو برای تبدیل شدن به بهترین شاه جهان آغاز می‌کنه.


دانلود انیمه Ousama Ranking Movie (به محض انتشار)

اخبار
331
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.