پنجمین تریلر رسمی انیمه تلوزیونی "Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023)" منتشر شد

پنجمین تریلر رسمی انیمه تلوزیونی "Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023)" منتشر شد

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی "Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023)"، روز یکشنبه از پنجمین تریلر رسمی خود به همراه پوستر جدیدی برای این انیمه رونمایی کرد. این ویدیو منتشر شده بازیگر جدیدی که بتازگی به تیم بازیگری این انیمه ملحق شده است را معرفی و همچنین آهنگ تم اصلی انیمه را بصورت پیش نمایش نشان میدهد.

آهنگ اوپنینگ این انمه تلوزیونی با عناون "Hiten" توسط Ayase و R-Shitei (Ayase✕R-Shitei) درحال اجرا شدن میباشد.

انیمه تلوزیونی Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023) در 6 جولای 2023 (15 تیر 1402) نمایش داده خواهد شد. این انیمه در واحد برنامه ریزی Noitamina از Fuji TV و سایر مکان‌ ها در تاریخ 6 جولای ساعت 25:55 (عملاً 7 جولای ساعت 12:55) نمایش داده میشود.


پوستر جدید منتشر شده:

Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023)


بازیگر جدیدی که بتازگی معرفی شده است:

Satoshi Hino در نقش Hajime Saitō

بازیگران که حضور آنها قبلا در این انیمه اعلام شده، عبارتند از:

Souma Saitou در نقش Kenshin Himura

Rie Takahashi در نقش Kaoru Kamiya

Taku Yashiro در نقش Sanosuke Sagara

Makoto Koichi در نقش Yahiko Myojin

این انیمه تلوزیونی در ژانر شونن - اکشن - عاشقانه - تاریخی و هنر های رزمی، توسط استودیو LIDENFILMS به کارگردانی Hideyo Yamamoto منتشر خواهد شد.

از دیگر دست اندرکارانی که در ساخت این انیمه نقش دارند، شامل:

فیلمنامه نویس: Hideyuki Kurata

موسیقی: Yuu Takami

خالق اصلی: Nobuhiro Watsuki

و...

همچنین خواننده و ترانه‌سرا Reol آهنگ اندینگ این انیمه را با عنوان (Kissaki) Sword Tip اجرا میکند.

Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023)


انیمه تلوزیونی Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023) اقتباسی از مانگایی با عنوان "Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Hokkaido-hen" میباشد که در مجله .Jump SQ در تاریخ 4 نوامبر 2016 (14 آبان 1395) توسط Nobuhiro Watsuki مانگاکا این اثر منتشر شده است. همچنین Viz Media به طور همزمان مانگا را به زبان انگلیسی منتشر میکرد، اما پس از توقف مانگا در سال 2017 متوقف شد.

Watsuki برای اولین بار مانگا اصلی 28 جلدی "Rurouni Kenshin" خود را در مجله هفتگی Shonen Jump در سال 1994 (1373) منتشر کرد. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Rurouni Kenshin توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump imprint از 23 دسامبر 2003 تا 5 جولای 2006 و دوباره در نسخه 3-in-1 omnibus تحت Shonen Jump VIZBIG imprint از 29 ژانویه 2008 تا 16 مارس 2010 منتشر شد.

ناشر از 3 ژانویه 2017 این مجموعه را در 3 در 1 omnibuses منتشر کرده است.از آن زمان، این مانگا در یک مجموعه انیمه تلویزیونی 95 قسمتی، یک فیلم سینمایی، سه پروژه انیمه ویدیویی اصلی، پنج فیلم لایو اکشن و یک موزیکال صحنه ای توسط گروه تئاتر موزیکال Takarazuka Revue اقتباس شده است.

این مانگا همچنین بیش از 72 میلیون نسخه در سراسر جهان تیراژ دارد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

ده سال از پایان Bakumatsu میگذرد، دوران جنگی که شاهد قیام شهروندان علیه Tokugawa shogunate بود. انقلابیون میخواستند زمان صلح و کشوری پر رونق و عاری از ظلم ایجاد کنند. عصر جدید Meiji فرا رسیده است، اما صلح هنوز به دست نیامده. شمشیر زدن ممنوع است اما مردم هنوز در خیابان ها به هر نحوی به قتل میرسند. یتیمان جانبازان جنگ جایی برای رفتن ندارند، در حالی که به نظر میرسد دولت راضی است که فقط جیب آنها را با پول ببندد.
یکی از سامورایی‌های سرگردان بنام Kenshin Himura، هنوز کار میکند تا مطمئن شود ارزش‌هایی که برای آن جنگید ارزش زندگی‌هایی را دارند که برای ایجاد دوره جدید صرف کرده است. زمانی که به نام Hitokiri Battousai شناخته میشد، از او به عنوان بی رحم ترین قاتل در بین تمام انقلابیون میترسیدند. Himura که اکنون با گناه تسخیر شده است سوگند یاد کرده است که دیگر هرگز به خاطر زندگی هایی که از دست داده است، ادمی نکشد.


دانلود انیمه Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023) (به محض انتشار)

اخبار
369
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.