مانگا "Fuguushoku "Tamer" wa Saijaku Skill "Seikenzuki" de Musou suru" با جلد سوم به پایان میرسد

مانگا "Fuguushoku "Tamer" wa Saijaku Skill "Seikenzuki" de Musou suru" با جلد سوم به پایان میرسد

وبسایت مانگای Amazon و !Manga UP، روز جمعه طی خبری اعلام کردند که مانگای (Fuguushoku "Tamer" wa Saijaku Skill "Seikenzuki" de Musou suru: Shounen wa Hard Mode no Jinsei wo Doryoku de Buchiyaburu) !Born with the Weakest Job, I Worked My Hardest to Become the Strongest Tamer with the Weakest Skill: Fist Punch، قرار است در جلد سوم خود به پایان برسد. 

گفته شد که جلد سوم و آخر این مانگا در تاریخ 7 آگوست 2023 (16 مرداد 1402) منتشر میشود.

این مانگا برای اولین بار با داستان نویسی Ryuuta Kijima و طراحی Kana Nakaya، در مجله و وبسایت !Manga UP در تاریخ 23 ژانویه 2021 (4 بهمن 1399) منتشر شده است.

این مانگا به زبان انگلیسی به صورت دیجیتالی با عنوان !Born with the Weakest Job, I Worked My Hardest to Become the Strongest Tamer with the Weakest Skill: Fist Punch توسط Square Enix از طریق !Manga UP درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این مانگا:

در این دنیا، همه انسان ها با یک شغل، مجموعه ای از مهارت ها و وضعیت پایه ای به دنیا می آیند. با این حال، قهرمان داستان ما، John Leetle، با شغل و مهارت Tamer متولد شد و تنها با یک مهارت پرورش یافت: مشت ضربتی. هر دو بی‌فایده‌ترین موهبت‌هایی هستند که میتوان دریافت کرد.
یک روز، به طور کاملاً تصادفی، او موفق می شود بچه Fenrir را که در جنگل پیدا کرده بود رام کند و نام آن را Ferryl بگذارد. پس از پیدا کردن اولین دوست خود، همه چیز...

اخبار
207
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.