انیمه سینمایی "Biohazard: Death Island" در 22 ژوئن در کشور سنگاپور اکران خواهد شد

انیمه سینمایی "Biohazard: Death Island" در 22 ژوئن در کشور سنگاپور اکران خواهد شد

شرکت Odex روز پنجشنبه طی خبری اعلام کرد که انیمه سینمایی (Biohazard: Death IslandResident Evil: Death Island را در تاریخ  22 ژوئن 2023 (1 تیر 1402) در کشور سنگاپور اکران خواهد کرد.

گفته شده نمایش این انیمه در سنگاپور به صورت صوتی انگلیسی با زیرنویس چینی میباشد.

انیمه سینمایی Biohazard: Death Island برای اولین بار در تاریخ در 7 جولای 2023 (16 تیر 1402) در کشور ژاپن اکران شد. شرکت Sony Pictures Entertainment همچنین اعلام کرده بود که این انیمه را در سرتاسر جهان به استثنای ژاپن منتشر خواهد کرد.

Biohazard: Death Island


این انیمه سینمایی  در ژانر اکشن - ترسناک و علمی تخیلی توسط استودیو TMS Entertainment، یه کارگردانی Eiichirou Hasumi و فیلمنامه نویسی Makoto Fukami ساخته شده است.

این انیمه همچنین دنباله سینمایی Resident Evil: Vendetta است که در تاریخ ژوئن 2017 در سینماهای ایالات متحده و کانادا اکران شد. این فیلم در ماه می 2017 در سینماهای ژاپن اکران شد. این انیمه سومین فیلم انیمیشن CG برای این فرنچایز، پس از Resident Evil: Degeneration در سال 2008 و Resident Evil: Damnation در سال 2012 است.

Biohazard: Death Island


خلاصه داستان این انیمه سینمایی:

D.S.O. مامور Leon S. Kennedy در ماموریتی است تا دکتر Antonio Taylor را از دست آدم ربایان نجات دهد، اما که یک زن مرموز مانع تعقیب او میشود. در همین حال، B.S.A.A. مامور Chris Redfield در حال بررسی یک شیوع زامبی در San Francisco است، جایی که علت عفونت قابل شناسایی نیست. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آنها از جزیره Alcatraz عبور کرده اند. به دنبال این سرنخ، Chris و تیمش به جزیره میروند، جایی که یک وحشت جدید در انتظار آنها است.


دانلود انیمه Biohazard: Death Island (به محض انتشار)

اخبار
295
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.