استودیو سازنده انیمه تلوزیونی "Sentai Daishikkaku" مشخص شد

استودیو سازنده انیمه تلوزیونی "Sentai Daishikkaku" مشخص شد

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی (Sentai Daishikkaku!Go! Go! Loser Ranger، روز پنجشنبه طی خبری مهم، استودیو سازنده این انیمه تلوزیونی را اعلام کرد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در ژانر شونن - اکشن و علمی تخیلی، توسط استودیو Yostar Pictures ساخته شود. 

کارگردانی این انیمه در این استودیو برعهده Keiichi Satou و فیلمنامه نویسی آن توسط Keiichirou Oochi انجام میشود.

Sentai Daishikkaku


استودیو Yostar Pictures تا بحال انیمه های معتددی را منتشر کرده است.

از آثاری های منتشر شده توسط اسن استودیو میتوان به انیمه های: "Arknights: Reimei Zensou" ، "Azur Lane: Bisoku Zenshin!" ، "Sorairo Utility" ، "Blue Archive" و.. اشاره کرد.


انیمه تلوزیونی Sentai Daishikkaku اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Negi Haruba مانگاکا این اثر، برای اولین بار در تاریخ 3 فوریه 2021 (15 بهمن 1399) در مجله هفتگی Shounen Magazine منتشر شده است. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان !Go! Go! Loser Ranger توسط Kodansha USA از 8 نوامبر 2022 درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

سیزده سال پیش، ارتش هیولاهای شیطانی به زمین حمله کردند، اما محافظان بزرگ بشریت، نگهبانان اژدها، آنها را در یک سال شکست دادند! از آن زمان، هر یکشنبه، هیولاها مجبور شده اند در مقابل مردم ناآگاه، شکست تحقیرآمیز پس از شکست را انجام دهند. یک هیولای منفرد به نام D که مصمم به تغییر این موضوع بود، به نیروی رنجر نفوذ میکند. با کمک یک رنجر مرموز، Yumeko Suzukiri، هیولا D موفق شد یکی از مصنوعات الهی را تصاحب کند - تنها سلاحی که قادر به کشتن ...


دانلود انیمه Sentai Daishikkaku (به محض انتشار)

اخبار
366
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.