معرفی زیرمجموعه جدید انی پلاس

معرفی زیرمجموعه جدید انی پلاس

سلام به همگی؛

تعداد درخواست ها مبنی بر ترجمه مانگا توسط انی پلاس بشدت زیاد بودن و نادیده گرفتنشون باعث توهین به مخاطبین میشد. این درخواست ها متاسفانه برخلاف حوزه کاری انی پلاس که انیمه هستش بود. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که برندی جدید به نام «مانگاپلاس» تاسیس کنیم.

در ابتدا تصمیم این بود که مانگا پلاس تیمی کاملا مستقل از انی پلاس باشه که این موضوع باعث ایجاد چند مشکل برای «مانگاپلاس» میشد و ممکن بود در ابتدای فعالیت به مشکل بر بخوره به همین دلیل تصمیم بر این شد که «مانگاپلاس» بخشی از انی پلاس باشه. این تصمیم باعث میشه که «مانگاپلاس» با  خیال راحت بتونه به فعالیتش ادامه بده.

همونطور که قبلا به خیلی از دوستانی که درخواست ترجمه مانگا کرده بودند اعلام شده بود ما هیچ تجربه ای من باب ترجمه مانگا نداریم به همین دلیل مجبور به دعوت دوستی شدیم که تجربه کافی در این زمینه رو داشته باشه. به همین دلیل مدیریت تیم به عهده ایشون خواهد بود و ما صرفا ناظر خواهیم بود.



اولین پروژه که توسط تیم «مانگاپلاس» مانگای Yamada-kun to Lv999 no Koi wo Suru خواهد بود که بیشترین درخواست رو تا به امروز داشته. پروژه های بعدی در فصل بعدی پس از تعیین استقبال انیمه اثر توسط کاربران انی پلاس تعیین خواهد شد. هرچند تعداد این پروژه ها بدلیل تازه تاسیس بودن تیم زیاد نخواهد بود.

فعالیت «مانگاپلاس» در روز های آینده در تلگرام شروع خواهد شد در صورت استقبال از مانگا به وبسایت و اپلیکیشن نیز اضافه خواهند شد. در حال حاضر ظرفیت تیم «مانگاپلاس» تکمیل هستش اما در فصل پیش رو امکان عضویت در این تیم وجود خواهد داشت با وجود فعالیت رایگان تیم به دست اندکاران دستمزد تعلق میگرد که در ادامه مبغ ذکر شده است. ما تا حد ممکن سعی میکنیم در آثار از مترجمین انیمه اثر کمک بگیریم که در صورتی که به هردلیلی امکان همکاری رو نداشتند از شخص دیگه ای کمک میگیریم. دستمزد پس از بررسی چندین تیم مشابه تعیین شده است که پس از شروع فعالیت تیم ممکنه تغییر کنه.


نقش 
دستمزد (هرچپتر)
سابقه کار؟
مترجم
50,000 تومان
اجباری
کلینر
25,000 تومان
اجباری
تایپستر
25,000 تومان
اجباری
طراحی کاور
100,000 تومان
اجباری
ویراستار
ثابت‌ماهانه
-
هماهنگی
ثابت‌ماهانه
-


شرایط عضویت و راه های ارتباطی با مدیریت تیم در کانال تلگرام «مانگاپلاس» اعلام خواهد شد.

اطلاعیه
6K
38
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.