سومین تریلر منتشر شده از انیمه تلوزیونی "The Girl I Like Forgot Her Glasses" تاریخ پخش آن را مشخص میکند

سومین تریلر منتشر شده از انیمه تلوزیونی "The Girl I Like Forgot Her Glasses" تاریخ پخش آن را مشخص میکند

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی (Suki na Ko ga Megane wo Wasureta) The Girl I Like Forgot Her Glasses، روز دوشنبه از سومین تریلر رسمی برای این انیمه تلوزیونی به همراه پوستر جدیدی از آن رونمایی کرد. این ویدیو تعداد بیشتری از بازیگرانی که به تیم بازیگری این انیمه ملحق شدند را معرفی و تاریخ پخش دقیق این انیمه را مشخص میکند.

انیمه تلوزیونی Suki na Ko ga Megane wo Wasureta در 4 جولای 2023 (13 تیر 1402) ساعت 23:00 در کانال Tokyo MX پخش خواهد شد. سپس این انیمه در MBS و BS Asahi پخش خواهد شد. همچنین این انیمه در ژاپن در U-NEXT، ABEMA و سرویس های دیگر پخش خواهد شد.

پوستر جدید منتشر شده از این انیمه تلوزیونی:

Suki na Ko ga Megane wo Wasureta


بازیگران جدیدی که به این انیمه ملحق شدند، عبارتند از:

Aya Uchida در نقش Asuka Kawato

Minori Suzuki در نقش Maho Tōyama

Ryohei Kimura در نقش Ren Azuma

Yūsuke Kobayashi در نقش Tomo Yasaka

Shino Shimoji در نقش Narumi Someya

Saki Miyashita در نقش Yuika Hibuchi

Kentarō Tone در نقش Tokita-kun

همچنین دو بازیگر اصلی که چندی پیش معرفی شده بودند، عبارتند از:

Masahiro Itou در نقش Kaede Komura

Shion Wakayama در نقش Ai Mie

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - شونن - مدرسه ای و زیرشاخه عاشقانه، توسط استودیو GoHands به کارگردانی Susumu Kudou منتشر خواهد شد.

از دیگر کارکنانی که در ساخت این انیمه مشارکت دارند، شامل:

فیلمنامه نویس: Tamazo Yanagi

کارگردانی صدا: Hisashi Muramatsu

موسیقی: Sam P Jimmy

خالق اصلی: Koume Fujichika

و...

آهنگ تم افتتاحیه و اوپنینگ این انیمه با عنوان "NAME" توسط هنرمند Tsuzuri، خواننده 16 ساله ای که اولین آهنگ او میباشد، اجرا میشود. Shota Horie آهنگسازی و تنظیم آهنگ را انجام داده و متن این آهنگ توسط DECO*27 نوشته شده است.

همچنین خواننده و آهنگساز Masayoshi Ōishi به همراه Masahiro Itou و Shion Wakayama (صداپیشه شخصیت های اصلی انیمه)، واحد جدیدی به نام "Masayoshi ga Megane wo Wasureta" را بتازگی تشکیل دادند و اعلام کردند که این واحد تازه تاسیس آهنگ اندینگ این انیمه تلوزیونی را در عنوان "Megane Go Round" اجرا خواهند کرد.

Suki na Ko ga Megane wo Wasureta


انیمه تلوزیونی Suki na Ko ga Megane wo Wasureta اقتباسی از مانگایی با همین عنوان میباشد که توسط Koume Fujichika مانگاکا این اثر، در مجله Gangan Joker در تاریخ 22 نوامبر 2018 (1 آذر 1397) منتشر شده است.
همچنین این مجموعه به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان The Girl I Like Forgot Her Glasses از طریق Comikey از 2 می 2022 و توسط Square Enix از طریق Manga UP درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در این انیمه دختری به نام Ai که عاشق یک پسر به نام Masahiro است، برای دیدار با او در یک کافه ملاقات میکند. اما در حین صحبت با Masahiro، متوجه میشود که عینکش را فراموش کرده است و بدون آن نمی‌تواند خوب ببیند. از آنجایی که Masahiro به آن دختر علاقه دارد، تصمیم می‌گیرد که به او کمک کند و با هم عینک گمشده او را پیدا کنند. در طول سفر، آن‌ها با چالش‌های مختلف روبرو می‌شوند و...


دانلود انیمه Suki na Ko ga Megane wo Wasureta (به محض انتشار)

اخبار
621
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.