هنرمند مانگا Satoru Noda، مانگا جدید ورزشی هاکی روی یخ را در 27 جولای عرضه میکند

هنرمند مانگا Satoru Noda، مانگا جدید ورزشی هاکی روی یخ را در 27 جولای عرضه میکند

بیست و هفتمین شماره امسال مجله هفتگی Young Jump از Shueisha، روز پنجشنبه طی خبری فاش کرد که هنرند مانگا Satoru Noda، مانگای جدید ورزشی هاکی روی یخ را در شماره 35 این مجله در تاریخ 27 جولای 2023 (5 مرداد 1402) عرضه خواهد کرد.
این مجله همچنین تصویری بمناسبت این خبر در ارتباط با این مانگای جدید منتشر کرده است.

تصویر منتشر شده از این مانگا:


این مجله قبلا فاش کرده بود که Satoru Noda در حال راه اندازی مجدد ادامه مانگای ورزشی هاکی روی یخ با عنوان "!Supinamarada" میباشد، و روزنامه Hokkaido Shimbun گزارش داده بود که در بهار 2023 منتشر خواهد شد. اگرچه این مجله نام مانگای جدید را فهرست نکرده است، اما همچنان از آن به عنوان یک خلق مجدد این اثر یاد می کند.

Satoru Noda برای اولین بار مانگای "!Supinamarada" را در تاریخ 14 جولای 2011 (23 تیر 1390) خلق و در مجله Young Jump منتشر کرد. این مانگا بعد از 1 سال انتشار در تاریخ 1 نوامبر 2012 (11 آبان 1391) در همین مجله به اتمام رسید. Shueisha شش جلد گردآوری شده برای این مانگا منتشر کرد.

داستان این مانگا در ارتباط با Shirakawa - اسکیت باز برتری که تمام تمرکز خود بر روی قهرمانی در المپیک میباشد. هنگامی که یک مرگ ناگهانی برای یکی از اعضای خونواده او اتفاق میافتد، رویاهای المپیک او کامل به هم میریزد و...

!Supinamarada

اخبار
175
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.