تریلر از فصل سوم بازی "Dragon Ball: The Breakers" منتشر شد

تریلر از فصل سوم بازی "Dragon Ball: The Breakers" منتشر شد

شرکت Bandai Namco Entertainment Europe از روز سه شنبه درحال پخش تریلری از فصل 3 بازی چند نفره "Dragon Ball: The Breakers" میباشد. این ویدیو نشان میدهد که شخصیت Ginyu Force به عنوان یک "Raider" نشان میدهد. همچنین اسکین هایی برای شخصیت های Dende، King Kai و Fortuneteller Baba و همچنین نقشه Snowy Mountain وجود خواهد داشت.

این شرکت در ادامه اعلام کرد که فصل سوم این بازی از 9 ژوئن 2023 (19 خرداد 1402) آغاز خواهد شد.


فصل دوم این بازی  در 16 فوریه عرضه شد. شخصیت Vegeta را به عنوان یک"Raider" و اسکین هایی برای شخصیت های Yajirobe، Chi-Chi و King Furry اضافه کرد. Nappa همچنین هنگام بازی به عنوان Raider Vegeta در دسترس است.

این بازی بر روی پلتفرم های PlayStation 4، Xbox One، Nintendo Switch و PC از طریق Steam در سراسر جهان در تاریخ 14 اکتبر (ژاپن در 13 اکتبر) عرضه شد.

این بازی، یک بازی اکشن نامتقارن است که در آن هفت "Survivors" معمولی با "Raider" بازیکن هشتم روبرو میشوند. The Raider به شکل یک شخصیت سرشناس دراگون بال مانند Cell، Buu یا Frieza ظاهر میشود و هدف آن بیرون بردن Survivors است. Survivors که در "The Temporal" مکیده شده اند، هیچ ابرقدرتی ندارند. در عوض، آنها از آیتم‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه برای مبارزه و فرار از دست "Raider" استفاده میکنند، در حالی که در جستجوی Super Time Machine برای فرار هستند. حالت شخصی سازی شخصیت برای آواتارهای Survivor وجود دارد و بازیکنان می توانند با استفاده از اعتبارات درون بازی یا خریدهای درون بازی، اسکین ها و تجهیزات را دریافت کنند

اخبار
193
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.