پیشنهادات و انتقادات بخش ترجمه

پیشنهادات و انتقادات بخش ترجمه

سلام به همگی؛

زمانی تا اتمام فصل «بهار ۱۴۰۲» باقی نمانده. در این فصل حتی یک انتقاد و یا پیشنهاد من باب تیم ترجمه انی پلاس برای ما ارسال نشد. قطعا این موضوع دلیلی بر بی نقصی تیم ما نیست. حدس ما این بود که اعضا روش انتقاد و پیشنهاد را بلد نیستند. ما قبلا دپارتمانی به نام «پیشنهادات و انتقادات» را به بخش تیکت که تنها راه ارتباطی با ماست را اضافه کرده بودیم. پیشنهادات و انتقادات بسیار خوبی نیز دریافت کردیم که نتیجه آن را میتوانید ببینید. اکثر آپدیت های وبسایت نیز در همین بخش اولین بار به ما معرفی شدند.

حال ما دپارتمان جدیدی با عنوان «مشکلات ترجمه» به بخش تیکت اضافه کردیم تا با نظارت شما بتوانیم تیم قوی‌تری را چه در این فصل و چه در فصل پیش‌رو داشته باشیم.

درصورتی که هنگام تماشای انیمه ها مشکلاتی مانند اشتباه تایپی، غلط املایی و نگارشی و همچنین برگردان ترجمه اشتباه مشاهده کردید با اسکرین گرفتن از تصویر و ذکر نام اثر در این بخش تیکت ایجاد کنید و عکس را پیوست کنید. به همراه تصویر توضیحات لازم را نیز ارائه کنید تا هرچه سریع تر مشکل بررسی شده و اصلاح شود.

دقت داشته باشید که این دپارتمان تنها مخصوص تیم ترجمه می‌باشد و مدیریت هیچ پاسخی در قبال سوالات نامربوط نخواهد داد، پس لطفا از ایجاد تیکت های غیر مرتبط خودداری کنید.

اطلاعیه
351
2
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.