مانگا "Shiniyasui Koushaku Reijou to Shichinin no Kikoushi" به پایان رسید

مانگا "Shiniyasui Koushaku Reijou to Shichinin no Kikoushi" به پایان رسید

شماره جولای امسال مجله Monthly Action از Futabasha، روز شنبه آخرین چپتر از مانگای (Shiniyasui Koushaku Reijou to Shichinin no Kikoushi) Deathbound Duke's Daughter and the Seven Noblemen اثر Terasu و Izo را منتشر کرد تا پایانی بر این مانگا پس از سه سال انتشار رقم بخورد.

مانگا Shiniyasui Koushaku Reijou to Shichinin no Kikoushi برای اولین بار به داستان نویسی Terasu Senoo و طراحی Izo Suzuki، در تاریخ 25 ژوئن 2020 (5 تیر 1399) در مجله Monthly Action شروع بخ پخش کرد. Futabasha جلد سوم از این مانگا را در 9 سپتامبر منتشر کرد و جلد چهارم و آخر را در 10 آگوست 2023 (19 مرداد 1402) منتشر خواهد کرد.

این مانگا همچنین به زبان انگلیسی با عنوان Deathbound Duke's Daughter and the Seven Noblemen توسط J-Novel Club درحال انتشار میباشد.

Shiniyasui Koushaku Reijou to Shichinin no Kikoushi


خلاصه داستان این مانگا:

یک شب در اوایل بهار، دختر دوک، Erika Aurelia هشت ساله متوجه می شود که او به عنوان شرور کوچک منفور یک بازی otome به نام Liber Monstrorum: The Winter Maiden and the Phantasmic Beasts تناسخ یافته است. نقش Erika در بازی این است که شخصیت اصلی را اذیت کند و سپس بمیرد تا یک سری رویدادهای مرموز را آغاز کند! این حوادث در مسیر هر عشقی متفاوت است و هفت مسیر به معنای هفت مرگ است که باید اجتناب کرد. Erika میداند که باید برای نابود کردن پرچم‌ های مرگش اقدام کند، و از آنجایی که زندگ ی‌اش در خطر است، زمانی برای از دست دادن وجود ندارد!

اخبار
241
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.