تریلر جدیدی از بازی "Ys X: Nordics" منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی "Ys X: Nordics" منتشر شد

شرکت بازی سازی Nihon Falcom، روز جمعه تریلر جدیدی برای بازی "Ys X: Nordics" آخرین محصول از سری بازی‌ های نقش‌آفرینی Ys، منتشر کرد (برای مشاهده تریلر منتشر شده به آخر این پست مراجعه کنید).

همچنین این شرکت روز جمعه فاش کرد که این بازی در تاریخ 28 سپتامبر 2023 (6 مهر 1402) بر روی پلتفرم های برای PlayStation 5، PlayStation 4 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.


نسخه محدود این بازی شامل یک مینی موسیقی متن اصلی، یک آیتم زره دیجیتال، یک نشان پین، یک مجموعه کارت بصری و یک کوله پشتی اصلی Adol Christin است.

این بازی اکنون امکان مبارزه "Solo Mode" را فراهم می کند که در آن بازیکنان یک شخصیت را با پشتیبانی خودکار از یک شخصیت دیگر کنترل میکنند و همچنین "حالت ترکیبی" که به بازیکنان اجازه می دهد تا دو شخصیت را به طور همزمان کنترل کنند. این بازی همچنین دارای یک کشتی قابل کشتیرانی است که بازیکنان می توانند از آن برای کشف دریاها و جزیره ها و همچنین شرکت در نبرد کشتی به کشتی استفاده کنند.


داستان بازی:

بازی در جزیره ای در خلیج Obelia اتفاق می افتد که در آن نورمن های دریانوردی زندگی میکنند. Adol Christin، قهرمان داستان، با نورمن های دریانورد درگیر و همچنین با دشمن جدیدی به نام «Griegers»، مردگان نامیری که انسان‌ها را به وحشت می‌اندازد، مواجه میشود.

اخبار
399
1
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.