عرضه بازی "Dungeon ni Deai o Motomeru no wa Machigatteiru Darō ka" به تعویق افتاد

عرضه بازی "Dungeon ni Deai o Motomeru no wa Machigatteiru Darō ka" به تعویق افتاد

حساب رسمی انگلیسی توییتر بازی نقش آفرینی اکشن جنگی (Dungeon ni Deai o Motomeru no wa Machigatteiru Darō ka Battle Chronicle) Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?: Battle Chronicle، روز جمعه فاش کرد که این بازی تا 24 آگوست 2023 (2 شهریور 1402) به تعویق افتاد.

این بازی در ابتدا قرار بود در 80 کشور به طور همزمان از جمله ژاپن در تاریخ 23 می 2023 (2 خرداد 1402) عرضه شود. این بازی برای دستگاه‌ های iOS و Android عرضه خواهد شد، اما Team Caravan قبلاً اعلام کرده بود که نسخه iOS در حال بررسی است.

این بازی از 16 مارس تا 22 مارس یک تست بتای بسته برگزار کرد. sajou no hana آهنگ تم بازی "Mettle Link" را اجرا میکند.


این بازی بخشی از جشن دهمین سالگرد سری رمان اصلی به نویسندگی و تصویرگری Fujino Ōmori و Suzuhito Yasuda است. بازی با خریدهای درون بازی اختیاری رایگان خواهد بود. این بازی به بازیکنان این امکان را میدهد تا داستان فرنچایز و نبردهای آن را با شخصیت‌های آشنا مانند بBell و Hestia در «گرافیک‌ های سه‌ بعدی انیمه‌ مانند» دوباره تجربه کنند. بازیگران انیمه در حال ایفای نقش های خود هستند.

همچنین بازیکنان می توانند مهمانی خود را با عناصر آموزشی مختلف مانند "Adventurer"، "Assist" و "Scene Cards" تشکیل دهند و سپس وارد ماجراجویی شوند. بازی‌ های بتل رویال که در آن هر شخصیت دیگری دشمن است و همچنین نبردهایی به صورت خودکار که سازماندهی در آن نقش کلیدی دارد، وجود خواهد داشت.

اخبار
368
7
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.