صداپیشه Tomori Kusunoki، پس از COVID-19 کار خود را از سر میگیرد

صداپیشه Tomori Kusunoki، پس از COVID-19 کار خود را از سر میگیرد

صداپیشه Tomori Kusunoki، روز یکشنبه در توییتر خود فاش کرد که توانسته از بیماری COVID-19 بهبود یابد و در ادامه اعلام کرد که  به سر کار بازگشته است.

تست Kusunoki برای ویروس COVID-19 در روز دوشنبه، 8 می 2023 (18 اردیبهشت 1402) مثبت شد. او برنامه رادیویی خود را به نام Tomori Kusunoki The Music Reverie به تعویق انداخت. او همچنین جلسات امضای آنلاین خود را برای بزرگداشت اولین آلبوم های آینده اش PRESENCE / ABSENCE از 13 می به 14 می به دلیل وضعیت بدنی ضعیفش به تعویق انداخت.

Kusunoki همچنین در وبسایت خود توضیح داد که از حدود بهار 2021، درد و بی حسی را در بدن خود تجربه کرده است. در ماه سپتامبر، Kusunoki مبتلا به بیماری ژنتیکی سندرمس Ehlers-Danlos (نوع مفصل) تشخیص داده شد. پزشکان اعلام کرده اند که تغییرات بهبودی او کم است و بیماری ممکن است حتی بیشتر پیشرفت کند، و به Kusunoki توصیه کرده اند که در ورزش های بیش از حد که میتواند بر بدن او فشار وارد کند، شرکت نکند.


کوسونوکی صداپیشگی نقش هایی مانند گربه جادویی در Magical Cat در انیمه "Tiger & Bunny 2"، شخصیت Misha Necron در انیمه "The Misfit of Demon King Academy" را برعهده داشته است.

همچنین شخصیت Natsume را در انیمه "Deca-Dence"، شخصیت Melida Angel در انیمه "Assassins Pride" شخصیت Hisame در انیمه "To Your Eternity" و شخصیت Futaba Igarashi در انیمه "My Senpai Is Annoying" را ایفا کرده است.

همچنین اخیرا او نقش شخصیت Makima در انیمه "Chainsaw Man" را عهده دار بود.

اخبار
246
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.